  • Data: 2005-08-17 15:31:54
    Temat: Re: BPH "Oplata za obsluge karty" - co to jest...??
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze mi ktos wytlumaczyc co to jest "Oplata za obsluge karty" w BPH..??

    Ja, ja , ja chce, ja chce :))

    > Zwykla karta, kiedys Visa Elektron, teraz Maestro... Na infolinii nie
    > uzyskalem wyczerpujacej odpowiedzi, nie uzyskalem rowniez odpowiedzi na
    > pytanie dlaczego oplata ta nagle wzrosla z 2,5zl do 4,5zl miesiecznie...!!

    Zapraszam do TOiP http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf
    Sekcja "Karty płatnicze"
    ALe ze infolinia nie wiedziala to już jest skandal :]

    > W starej umowie mam, ze place tylko za wydanie/wznowienie karty a
    > uzytkowanie i platnosci wykonane karta sa bezplatne... Zadnego aneksu do
    > umowy nie dostalem... Nie wyplacam kasy

    Przy odbiorze nowego pinu (odbierałes prawda??) powinienes mieć podsuniętą
    do podpisania nową umowę, ewentualnie razem z kartą miałeś umowę z wyciagiem
    z TOiP

    z bankomatow(moze zdazylo
    > mi sie to 2-3 ray w ciagu 3 lat), uzywam jej tylko do placenia w
    > sklepach...

    I jeżeli w ciągu miesiaca zostaną rozliczone 4 transakcje bezgotówkowe to
    powinieneś płacić 2zł. A jeżeli płacisz 4,5 to składaj reklamacje w oddziale
    ewentualnie mozesz to zrobić w Sez@mie .

    > 4,5 x 12miesiecy to 54zł...! lekkie przegiecie!

    Ychy, ale kara jest wydawana na 2 lata wiec obliczenia powinny być inne
    (chyba że liczysz roczny koszt) :)

    Darek