  • Data: 2005-08-17 15:18:10
    Temat: Re: BPH
    Od: "Agnieszka Ławniczek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Dla BPH Interii p=B3askiej te=BF takie "rarytasy" maj=B1? Jako=B6 nie =
    > u=B6miecha mi si=EA
    > plaskacz za ponad 50z=B3/rok... chyba nie aktywuj=EA.
    Tyko ze BPH to taki bank ze nie musisz karty aktywawac i tak placisz. Juz nie
    jestem szczesliwie od paru miesiecy w tym banku, ale w zeszlym roku przyslali
    mi karte z nowa umowa. Poniewaz w umowie byla oplata(w dotychczasowej nie),
    nie aktywowalem jej nie odebralem PIN w banku. Mimo to oplaty BPH naliczal.
    Musialem sie fatygowac do banku i zlozyc pismo ze rezygnuje z karty. Poniewaz
    zrobilem to po paru miisiacach za ten okres BPH naliczal oplaty. Ale nie
    narzekam bo przyspieszylo moja decyzje pozegnania sie z BPH (ponad 10 lat w
    PBK bylem zadowolonym klientem i nie lubie dla 2 zl robic zmian)i
    zaoszczedzilem duzo wiecej niz glupie oplaty za karte ;).