    From: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK - najświeższe doniesienia :)
    Date: Fri, 28 Mar 2003 10:03:21 +0100

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1805.00000039.3e83931c@newsgate.onet.pl...
> [...]
    liście

    Pekao SA - jezeli masz "stary" kredyt lub limit odnawialny w rachunku to nie
    znajdziesz go w raporcie.
    Na temat mojego limitu z 1999 roku do Eurokonta i Partnera nie ma sladu.
    BZWBK - nie ma sladu o KK (maj 2000), ale gdy staralem sie rok temu o
    podwyzszenie limitu - zapytanie sie pojawilo.

    Z mojego doswiadczenia wnioskuje, ze Banki raczej na biezaco uzupelniaja
    info ale nie siegaja za bardzo wstecz, bo trza by bylo posadzic czlowieka,
    ktory z glowa by to wprowadzil do BIK-u.
    A co do wprowadzania danych to nieumiejetnie pszeszkolona osoba, moze tam
    narobic niezlego bajzlu, czego sam doswiadczyles na wlasnej skorze.

    Pozdrawiam,
    KK