    From: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK i interpretacja zapytań przez bank
    Date: Fri, 5 Sep 2008 12:28:33 +0000 (UTC)

    Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid> wrote:
    > Dlaczego też cokolwiek to co tam jest jako historia spłaty rat, jest
    > zawsze opisane jako "zaległość 0-30 dni"? Potem, bank to bierze i zawsze
    > widzi "zaległość",

    Nie. Bo inaczej wszyscy by "zalegali". Po prostu nie ma osobnej
    kategorii dla braku zaległości, są tylko przedziały, z których
    pierwszy zawiera w sobie zero. Dziwne to trochę, ale tak już jest.

    Inna rzecz, że w osobnej tabelce jest dokładna liczba dni zaległości,
    więc ta pierwsza informacja jest zbędna.

    Zdaje mi się (nie dam teraz głowy za to, bo stare papiery już
    zutylizowałem), że kiedyś nie było tej szczegółowej informacji
    o liczbie dni zaległości tylko te przedziały. Czyli de facto
    zaległość do 30 dni się nie liczyła. Potem dodali szczegółowe
    dane, ale tych przedziałów nie ruszyli ze względu na kompatybilność
    wstecz. Więc "stary" parser ogóle nie uwzględnia zaległości
    do 30 dni, a nowy po prostu patrzy w inne rekordy.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net