  • Data: 2004-10-19 18:00:15
    Temat: Re: BIK a karty kredytowe.
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 19 Oct 2004 19:43:23 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>
    napisała:

    > I jaki to ma związek z kartami? Zdecydowana większość banków (a na
    > pewno Citi, BPH, Raiffi, Pekao, PKO) nie wrzuca info o tym że masz

    Czekaj
    1. Masz kartę np.BPH ?
    2. Masz pozycję zapytanie o np. karte przez BPH
    3. I nie masz pozycji opisującej kartę kredytow BPH

    Bo jeśli nie ma zapytania i nie ma karty to jest to zrozumiałe.
    > kartę, mimo zapytania o nią. Możesz to wyjaśnić? Bo z tego co piszesz,
    > to by oznaczało, że nie mam kart...
    Albo, że banki się do tego nie stosują, ale to by było bardzo dziwne....
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    "In order to form an immaculate member of a flock