  • 1. Data: 2006-12-09 08:16:51
    Temat: Re: BIK
    Od: "PIKI" <k...@g...pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości
    news:empese$bgj$2@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli nie wiesz ile banki mają na aktualizację, to skąd wiesz
    > że są opieszałe???

    Karte kredytowa lukasa oddałem w pażdzierniku, raiffaisena w listopadzie.
    Mamy koniec grudnia i wykazałem tych kart we wniosku kredytowym.Przy decyzji
    wyszło iż je niby jeszcze mam
    PIKI
    V 740 2,4 D 87 wkrótce 300 000

  • 2. Data: 2006-12-25 21:12:47
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

  • 3. Data: 2006-12-26 08:28:54
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    PIKI napisał(a):

    > Karte kredytowa lukasa oddałem w pażdzierniku, raiffaisena w
    > listopadzie. Mamy koniec grudnia i wykazałem tych kart we wniosku
    > kredytowym.Przy decyzji wyszło iż je niby jeszcze mam

    Dane w BIKu są przynajmniej 2 miesiące spóźnione.

  • 4. Data: 2006-12-26 10:18:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-12-26 09:28, jo44 stwierdził, że:

    Bzdura.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2006-12-26 11:22:46
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@...sygnaturce.pl> napisal(a):
    > Dnia 2006-12-26 09:28, jo44 stwierdził, że:

    > Bzdura.

    Ja też mam takie wrażenie. Szczegółowych testów nie przeprowadzałem,
    nie wiem jak jest z aktualizacją danych, ale z wpisywaniem nowych to
    różnie - kredytu ratalnego w Żaglu nie było widać ponad dwa miesiące
    po udzieleniu. Po pół roku już był.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 6. Data: 2006-12-26 13:27:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-12-26 12:22, Samotnik stwierdził, że:

> [...]
    > nie wiem jak jest z aktualizacją danych, ale z wpisywaniem nowych to
    > różnie - kredytu ratalnego w Żaglu nie było widać ponad dwa miesiące

    Bo to już zależy od banku, czy i kiedy wyśle dane. BIK je tylko
    udostępnia ("przetwarza"). Jeden wysyła od razu (BZ-WBK), drugi zaś
    nigdy tego nie czyni, bądź dokonuje wpisów i aktualizacji wtedy, kiedy
    mu się podoba.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2006-12-26 13:37:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message

> [...]
    > nie wiem jak jest z aktualizacją danych, ale z wpisywaniem nowych to
    > różnie - kredytu ratalnego w Żaglu nie było widać ponad dwa miesiące

    Zagiel to bankiem chyba jeszcze nie jest, wiec dane musialy byc przekazane
    najpierw do Kredyt Banku a KB dokonal wpisu. Stad moglo byc opoznienie.

    MK

  • 8. Data: 2006-12-26 21:38:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
    > Zagiel to bankiem chyba jeszcze nie jest, wiec dane musialy byc przekazane
    > najpierw do Kredyt Banku a KB dokonal wpisu. Stad moglo byc opoznienie.

    Afair jak ostatnio podpisywalem umowe na KK w Raiffeisenie to moglem
    wybrac, ze nie zgadzam sie na udostepnianie danych do BIK. W takim
    wypadku bank nie przekazuje, czy tez odmawia wydania karty ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2006-12-26 21:39:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <f...@a...pl> napisal(a):

    > Afair jak ostatnio podpisywalem umowe na KK w Raiffeisenie to moglem
    > wybrac, ze nie zgadzam sie na udostepnianie danych do BIK. W takim
    > wypadku bank nie przekazuje, czy tez odmawia wydania karty ?

    Nie przekazuje, o ile nie ma problemów w płatnościach.

  • 10. Data: 2006-12-26 21:40:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Nie przekazuje, o ile nie ma problemów w płatnościach.

    A czy jakis splacony kredyt/zamknieta KK tez pozostaje w BIK (co w
    pewnych przypadkach moze zadecydowac o tym, iz klient jest wiarygodny bo
    wszystko ladnie splacal) ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos