  • 1. Data: 2011-11-20 17:31:14
    Temat: BGZoptima-zakladanie
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    zadne SMS nie dochodza przy zakladaniu konta, takze nie mozna go otworzyc...
    Chyba trzeba sobie dac spokoj z otwieraniem tego konta, bo widac, ze to
    jednak niedorobka...

  • 2. Data: 2011-11-20 18:02:27
    Temat: Re: BGZoptima-zakladanie
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote on 2011-11-20_18:31
    > zadne SMS nie dochodza przy zakladaniu konta, takze nie mozna go
    > otworzyc...
    > Chyba trzeba sobie dac spokoj z otwieraniem tego konta, bo widac,
    > ze to jednak niedorobka...

    No, a dobrze byłoby się zacząć uczyć polskiego...

    witrak()

  • 3. Data: 2011-11-20 18:18:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "witrak()" <w...@h...com> wrote in message
    > Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote on 2011-11-20_18:31
    >
    > No, a dobrze byłoby się zacząć uczyć polskiego...

    Nic nie wnosisz do dyskusji, ale widac niektorzy lubia sobie popisac tak bez
    celu...

  • 4. Data: 2011-11-20 18:52:14
    Od: michalp <m...@i...pl>

    On 20 Lis, 19:18, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > "witrak()" <w...@h...com> wrote in message

    > Nic nie wnosisz do dyskusji, ale widac niektorzy lubia sobie popisac tak bez
    > celu...

    U mnie wszystko dochodziło, więc może to chwilowy problem. Daleko
    jestem od generalizowana - że to niedoróbka.

  • 5. Data: 2011-11-20 19:53:41
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "michalp" <m...@i...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    U mnie wszystko dochodziło, więc może to chwilowy problem. Daleko
    jestem od generalizowana - że to niedoróbka.
    -----------------
    kilka razy wysylalem ten kod i zaden nie doszedl, moze to blad po stronie
    operatora, albo to ze jestem za granica. Moze jeszcze sprobuje jutro. SMS z
    innych bankow dochodza.

  • 6. Data: 2011-11-20 20:51:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    michalp wrote:

    > U mnie wszystko dochodziło, więc może to chwilowy problem. Daleko
    > jestem od generalizowana - że to niedoróbka.

    To jest niedoróbka. Jak zainteresowanie się zmniejszy,
    to może będzie działać.

  • 7. Data: 2011-11-20 21:20:28
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

    albo to ze jestem za granica.

    Trzeba było tak od razu napisać.
    Jakiś czas temu był tutaj wątek o logowaniu się z zagranicy do polskich
    banków.
    _

  • 8. Data: 2011-11-20 21:23:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message

    > To jest niedoróbka. Jak zainteresowanie się zmniejszy,
    > to może będzie działać.

    Udalo sie za drugim razem wypelniania danych i drugim SMS, pierwszy nie
    doszedl.
    Umowy ramowej nie mozna pobrac, wyskakuje blad. Moze oni ja dopiero tworza i
    ten rachunek , na ktory trzeba przelac 1zl. SMS z numerem rachunku do
    przelewu tez nie dotarl. E-mal wprowadza w blad, bo link do umowy ramowej
    nie pozwala jej pobrac po wpisaniu potrzebnych danych.
    Niestety niedorobka...

  • 9. Data: 2011-11-20 21:24:54
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "cspol" <c...@p...fm> wrote in message

    > albo to ze jestem za granica.
    >
    > Trzeba było tak od razu napisać.
    > Jakiś czas temu był tutaj wątek o logowaniu się z zagranicy do polskich
    > banków.
    > _

    zadzialalo, drugie podejscie i drugi sms.

  • 10. Data: 2011-11-20 21:59:50
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    michalp <m...@i...pl> wrote on 2011-11-20_19:52

    Napisałeś: "zadne SMS nie dochodza przy zakladaniu konta, takze
    nie mozna go otworzyc..." co po polsku oznacza: 1)Zadne SMSy nie
    dochodzą przy zakładaniu konta" _jak również_ nie można go otworzyć.

    Czy to chciałeś napisać ?

    Bo ja sądzę, że nie, że chciałeś napisać: "zadne SMS nie dochodza
    przy zakladaniu konta, tak ze nie mozna go otworzyc..."

    Umiejętność posługiwania się językiem decyduje o komunikatywności...

    witrak()