    From: wiatrak <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGZOptima
    Date: Mon, 24 Nov 2014 15:02:39 +0100

    > Panowie BNP daje 4% na 3mc + 3% na KO z dowolna iloscia wyplat (0zl) z
    > tego KO. Srednio daje to 3,5% jak ktos na pol podzieli i nie trzeba sie
    > bawic w chowanego!

    Ale trzeba mieć u nich: konto/konto/konto/konto...... :)

    "Lokata dla klientów posiadających Konto Dobrze Oszczędnościowe otwarte
    do Konta Osobistego prowadzonego w ofercie Konto Dobrze Dobrane lub
    Konta Osobistego dla Klientów Bankowości Prywatnej".......

    Uff! I to nie koniec warunków.

    ........zaakceptują Regulamin Promocji Lokaty Dobrze Procentującej i
    przeznaczą na nią Nowe Środki. Nowe środki to środki pieniężne
    stanowiące nadwyżkę ponad Saldo Depozytowe klienta, rozumiane jako suma
    środków zgromadzonych przez Klienta w Banku na rachunkach
    oszczędnościowych w PLN i rachunkach lokat terminowych w PLN obliczona
    na koniec dnia 01.10.2014"

    Na pewno nie dla mnie. Wolę wrzucić do Smarta.