  • Data: 2013-01-24 18:52:03
    Temat: Re: BFG a ewentualna plajta RP
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.01.2013 22:13, george pisze:

    > Czyli jednak papier? tylko że nie PLN ?
    > LOL.

    W tym, co mi jest potrzebne "na co dzień". Rezerwa złotówek i CHF na
    wypadek konieczności zmiany pracy.

    > Akurat z tym sie moge zgodzić tylko ze nie o to pytalem.
    > Jak wydać nadwyżki, wie każdy.

    Gromadzenie nadwyżek powoduje tylko to, że stajesz się łakomym kąskiem.

    Lepsza jest umiejętność przetrwania i produkowania/zarabiania w różnych
    warunkach.

    Nadwyżki muszą być dynamiczne (dochodu, a nie zapasów), wtedy nawet
    inflacja ci nie straszna.