  • 1. Data: 2003-09-09 09:54:45
    Temat: Automatyczne wydanie nowej karty ?
    Od: Liberty <l...@n...gazecie.w.polskim.necie>

    Czy bank moze wydac mi nowa karte po skonczeniu sie terminu waznosci
    starej bez mojej zgody ?

    --
    POzdrowiam
    Liberty

  • 2. Data: 2003-09-09 09:57:28
    Temat: Re: Automatyczne wydanie nowej karty ?
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

    > Czy bank moze wydac mi nowa karte po skonczeniu sie terminu waznosci
    > starej bez mojej zgody ?

    Decyduje o tym regulamin Twojej karty.

  • 3. Data: 2003-09-09 10:06:27
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Decyduje o tym regulamin Twojej karty.
    Najczęściej (zawsze?) powinieneś zgłosić ,że nie chcesz nowej karty ileś dni
    wcześniej przed końcem ważności starej.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-09-09 10:17:01
    Od: "Krzysiek_S" <s...@p...delthis.onet.pl>

    Uzytkownik "Liberty" <l...@n...gazecie.w.polskim.necie> napisal w
    wiadomosci news:bjk81f$5vm$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy bank moze wydac mi nowa karte po skonczeniu sie terminu waznosci
    > starej bez mojej zgody ?

    Podpisujac umowe zgadzasz sie z regulaminem, w ktorym najczesciej jest zapisane
    ze wznowienie karty trzeba zastrzec iles dni (30-60) przed terminem jezeli sie
    jej nie chce, inaczej bank wznawia bez pytania

    --
    KS

  • 5. Data: 2003-09-09 17:47:55
    Od: "Pawel Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Moze. Na pewien czas przed koncem waznosci starej karty (zalecam min.
    miesiac) nalezy zglosic do banku, ze nie chcesz tej karty. Poza tym to
    zalezy od banku. Sa banki, które nie odnowia karty bez prosby klienta.

  • 6. Data: 2003-09-09 19:55:46
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Sa banki, które nie odnowia karty bez prosby klienta.

    Jakie to banki?