eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiArogancja w ING - nowa metoda autoryzacji... › Re: Arogancja w ING - nowa metoda autoryzacji...
  • Data: 2008-03-18 23:14:27
    Temat: Re: Arogancja w ING - nowa metoda autoryzacji...
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "Dlugoletni Klient ING" <i...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:frpg5c$84e$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak zainteresowani wiedza ING wprowadza nowa metode autoryzacji tranzakcji
    > wymagajaca dostepu do linii telefonicznej (rozmowa, sms).
    >
    > Metoda DOTYCZY WSZYSTKICH, bez wzgledu czy maja dostep... czy chca zmienic
    > metode - nie ma mozliwosci wyboru - czy jestes 'starym' uzytkowniem
    > systemu
    > czy nowym.
    >
    > Totalna arogancja, brak szacunki i wrogosc w stosunku do dotychczasowych
    > klientow.
    >
    > Czy LEGALNE jest aby Bank ING wprowadzal wymagania zwiazane z OBOWIAZKOWYM
    > posiadaniem dostepu do dodatkowych urzadzen (telefon komorkowy) czy uslug
    > (mozliwosc odbycia rozmowy telefonicznej) dla dotychczasowych uzytkownikow
    > systemu ING BankOnLine? ING ma procent od operatorow siecie GSM? A moze
    > zamiast komorki potrzebne bedzie czerwone Ferarri?
    >
    > pozdrawiam i zmieniam bank
    > Dlugoletni Klient ING


    Rozumiem Twoją frustrację. Sam mimo nachalnej reklamy nie zmieniam haseł
    jednorazowych mBanku na smsowe. Dzięki czemu mam dostęp do konta w podróży.
    Zmień bank na jakiś bardziej globalny.
    Pozdrawiam,
    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1