    From: Tomek <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aplikacja do odczytywania kart zbliżeniowych
    Date: Sun, 24 Jun 2012 09:15:22 -0700 (PDT)

    W dniu niedziela, 24 czerwca 2012 16:13:37 UTC+2 użytkownik disnej napisał:

    > Odsyłam do archiwum, temat "Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy", google
    znajduje po temacie.

    Z tego co wyczytałem zapłacić można przez telefon lub amazon.com.

    1. Gdzie można zapłacić przez telefon?
    2. Z amazonem to nieprawna - oni nie wymagają CVC2, ale płatność i tak nie przejdzie
    JEŻELI BANK TO SPRAWDZA. Kupowałem kiedyś coś i tam nie ma miejsca na wpisanie CVC2,
    nie mogłem zapłacić żadną z posiadanych kart. Kupił mi dopiero kumpel który miał
    "kartę wirtualną"

    Druga sprawa to okazuje się, że sprzedawcy mają na paragonach pełne numery kart, daty
    ważności itp. Skoro tak, to bardziej prawdopodobne jest, że taki przestępca po prostu
    kupi sobie kopie tych paragonów, niż będzie chodził po mieście i macał ludzi
    czytnikiem. Boicie sie wyimaginowanych sposób kradzieży danych kart, a codziennie
    rozdajecie PEŁNE dane w sklepach...

    Skoro jest taka nagonka na ochronę danych, to czekam na odpowiedź na jedno ważne
    pytanie:
    Macie PEŁNE dane karty (a nie jakieś ochłapy zeskanowane z paypassa) jesteście
    złodziejami i co z nimi robicie? Nie ma możliwości ich sprzedaży, macie dokonać
    transakcji.
    Czekam na odpowiedzi.