  • Data: 2012-06-23 14:24:22
    Temat: Re: Aplikacja do odczytywania kart zbliżeniowych
    Od: Tomek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 czerwca 2012 13:32:52 UTC+2 użytkownik Marcin Mokrzycki napisał:

    > Wydaje mi się, że pole Kartennr. powinno zawierać numer karty. Zwłaszcza,
    > że dla MasterCarda wartość pola zaczyna się od 5.

    > Opierasz to na czymś więcej niż tylko wierze?
    >
    > --
    > Marcin Mokrzycki
    > gg:659336 o2:mmokrzycki

    A jeżeli interesują cię dokładniejsze dane to odsyłam:

    http://www.nfc-forum.org/specs/spec_license

    Data Exchange Format Technical Specification
    NFC Data Exchange Format (NDEF) Technical Specification
    NFC Simple NDEF Exchange Protocol Specification

    Te rzeczy są opracowywane przez lata, wdrażane są najlepsze zabezpieczenia i na pewno
    skan telefonem nie daje nam możliwości fraudu.

    Co do Google Wallet to powiązany jest on niejako z citibankiem z tego co pamiętam,
    więc też tak zeskanowaną zwykłą paypassówka nie będzie dało się zapłacić.