eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiApel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE) › Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO
    WAŻNE)
    Date: Thu, 01 Jul 2004 21:30:47 +0200

    k...@p...onet.pl writes:

    > coś w tym musi być skoro zaprezentowano jej wypowiedzi w taki sposób, że nie
    > było to ośmieszenie

    Taaak. Niejakiego Aleksandra K. takze nie osmieszano w kilku przypadkach,
    a to wcale nie znaczy, ze zachowywal sie bardzo dostojnie albo
    np. rozumnie.

    > sztucznie grzebać ?
    > EBC tez przeciez może podejmowac działania zmierzajace faktycznie do
    > wpływania
    > na kurs euro

    Oczywiscie. Ale ten kurs dotyczy duzo wiekszej liczby osob/krajow,
    i w zwiazku z tym duzo trudniej jest w nim grzebac. W szczegolnosci,
    tzw. eksperci (podobno profesorowie, nie wiem niestety jakich uczelni)
    maja zdecydowanie mniejsze mozliwosci wplywania na takie rzeczy. Ze
    zlotowka jest inaczej, wystarczy ze taki "ekspert" gebe krzywo otworzy
    i od razu widac konsekwencje (przy wejsciu do strefy euro ich wplyw
    na euro takze bylby zauwazalny - ale duuuzo mniejszy).

    Poza tym kurs euro do euro jest raczej dosc ustalony.

    Chociaz nie watpie, ze pozostanie przy zlotowce mialoby bardzo duzo
    zalet dla (dowolnego, a zwlaszcza komunistycz^Wsocjalistycznego) rzadu.
    Niestety interesy rzadu i obywateli sa zazwyczaj przeciwne.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH