eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiApel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE) › Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
  • Data: 2004-06-27 19:14:10
    Temat: Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Zloty raczej powinien sie umacniac wraz ze zblizaniem sie momentu
    > zastapienia go przez Euro. Gdyby jednak nagle zadecydowano za odstapieniem
    > od Euro i pozostaniem przy Zlotym, to wtedy czekalby nas spory spadek
    > wartosci Zlotego a co za tym idzie nawrot inflacji. Mam jednak nadzieje, ze
    > taki scenariusz sie nie sprzwdzi. Jesli juz rezygnowac z Euro, to lepiej
    > stopniowo do tego przyzwyczajac rynki finansowe. Kto zechce zamknac swoje
    > inwestycje przed czasem rozpoczynane z mysla iz za pare lat Zloty zastapiony
    > zostanie przez Euro), ten bedzie mial wiecej czasu by to spokojnie i bez
> [...]

    ------------------------

    tak
    uważam, że to bardzo ciekawa analiza

    przy okazji mam nadzieje, że dr Gabriela Masłowska uzyska teraz duze poważanie
    wśród analityków i głownych ekonomistów

    przy okazji nikt juz jej nie pomyli z Lepperem

    a tak na marginesie

    realistycznie rzecz biorac w najbliższych wyborach LPR i Sammoobrona uzyskać
    mogą łącznie z 30 % poparcia

    i dlatego w naszym dobrze rozumianym interesie jest aby 25 % miałą LPR z
    Masłowską jako premierem a 5 % Samoobrona

    a nie 25 % Samoobrona z premierem Filipkiem !!!!!!!!!!!!

    dlatego w dobrze rozumianym interesie polskeij gospodarki trzeba aby analitycy
    postawili na LPR

    tak uwazam.

    P.S.

    W punkcie 2 Apelu dostrzegasz zapewne Piotra Kuczyńskiego
    myśle, ze chyba będzie zachwycony, że tak go potraktowano

    Sammobrona by go wygnała i nazwała jakimś brzydkim słowem
    a Masłowska prosi, selekcjonuje i apeluje i ...........docenia

    to chyba różnica

    P/S Od dziś wiec masz Jacku zadanie bojowe

    promocja tez progarmu Masłowskiej

    pozdrawiam
    Kazimierz Dyszel