eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiApel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE) › Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
  • Data: 2004-06-27 20:12:38
    Temat: Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przy okazji mam nadzieje, że dr Gabriela Masłowska uzyska teraz duze
    poważanie
    > wśród analityków i głownych ekonomistów

    Ihahaha ;-))))) Nie no - przepraszam wszyskich którym wyciągam człeka z KF,
    ale to jest tak śmieszne, że nie moge się powstrzymać ;-)

    > realistycznie rzecz biorac w najbliższych wyborach LPR i Sammoobrona
    uzyskać
    > mogą łącznie z 30 % poparcia

    A nie 130 ;-)))) ?

    > i dlatego w naszym dobrze rozumianym interesie jest aby 25 % miałą LPR z
    > Masłowską jako premierem a 5 % Samoobrona

    W dobrze rozumianym interesie Polski jest aby LPR i Lepper dostali po równo
    0 % .

    > dlatego w dobrze rozumianym interesie polskeij gospodarki trzeba aby
    analitycy
    > postawili na LPR

    Raczej na UPR ;-)

    > P/S Od dziś wiec masz Jacku zadanie bojowe
    >
    > promocja tez progarmu Masłowskiej

    Hłehłehłe ;-))) Słyszałeś Jacek? Masz promować! ;-))))))))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn