  • 1. Data: 2011-07-25 20:07:21
    Temat: Antybelki na 2 lata...
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Czy obecnie lokata AntyBelkowa na 24 miesiace to tylko Dwupak
    Antybelkowy (w IdeaBank)?

    Czy cos jeszcze gdzies jest?

  • 2. Data: 2011-07-25 20:26:27
    Temat: Re: Antybelki na 2 lata...
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    fReLuZ pisze:
    > Czy obecnie lokata AntyBelkowa na 24 miesiace to tylko Dwupak
    > Antybelkowy (w IdeaBank)?
    >
    > Czy cos jeszcze gdzies jest?

    a to:

    http://podatki.onet.pl/mf-projekt-ws-lokat-antybelko
    wych-nie-zostanie-ski,19925,4802966,1,agencyjne-deta

    " Ministerstwo Finansów nie skieruje ponownie na posiedzenie Rady
    Ministrów projektu zmian w Ordynacji podatkowej, który zmierzał do
    likwidacji jednodniowych lokat tzw. "antybelkowych" - poinformowało w
    poniedziałek PAP Ministerstwo Finansów."

    andy_nek

  • 3. Data: 2011-07-25 21:47:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Andrzej Kłos napisał(a) :

> [...]
    > likwidacji jednodniowych lokat tzw. "antybelkowych" - poinformowało w
    > poniedziałek PAP Ministerstwo Finansów."

    Dziwny jest ten świat. Realista powie, że jest pół szklanki wody.
    Optymista powie, że szklanka jest w połowie pełna, pesymista, że w
    połowie pusta.

    Ja widzę też inny tekst w przytoczonym linku:
    "Nie rezygnujemy z niego. Projekt jest gotowy. Rząd, który
    ukonstytuuje się po wyborach będzie mógł po niego sięgnąć w każdej
    chwili, jeżeli tylko wyrazi taką wolę"

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2011-07-26 08:46:32
    Od: z <z...@g...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Dziwny jest ten świat.
    Ja już się nie dziwię. PO prostu nasze kochane "słońce" liczy na wyższe
    słupki przed wyborami. Żałosne.

  • 5. Data: 2011-07-26 12:06:35
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja już się nie dziwię. PO prostu nasze kochane "słońce" liczy na wyższe
    > słupki przed wyborami. Żałosne.

    A mieli realną szansę wywiązać się z obietnic wyborczych i zlikwidować
    "podatek Belki" czyli zastąpić go POdatkiem.
    Tusk, na Madagaskar marsz!!!

    --
    marfi

  • 6. Data: 2011-07-26 23:02:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd."j0koa6$cvr$...@n...onet.pl

    > Dziwny jest ten świat. Realista powie, że jest pół szklanki wody.
    > Optymista powie, że szklanka jest w połowie pełna, pesymista, że w
    > połowie pusta.

    A ja zastanowię sie nad tym, czy to woda zdatna do picia
    i (jeśli okaże się że to dobra woda) wypije bez wdawania
    się w szczegóły co do połowiczności. ;)

    > Ja widzę też inny tekst w przytoczonym linku:
    > "Nie rezygnujemy z niego. Projekt jest gotowy. Rząd, który
    > ukonstytuuje się po wyborach będzie mógł po niego sięgnąć
    > w każdej chwili, jeżeli tylko wyrazi taką wolę"

    Szantaż!!! Pachnie zimną wojną! Ale czy społeczeństwo
    polskie (bo to chyba jedyny taki podatek na całym świcie!)
    potrafi przeciwstawić jakąś broń przeciwko MBelce? ;)
    [ja chyba nigdy na zasiłku/kuroniówce nie byłem -- może warto pomyśleć...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-07-27 07:40:12
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    napisał w wiadomości news:j0nh1l$11g$1@inews.gazeta.pl...
    > Szantaż!!! Pachnie zimną wojną! Ale czy społeczeństwo
    > polskie (bo to chyba jedyny taki podatek na całym świcie!)
    > potrafi przeciwstawić jakąś broń przeciwko MBelce? ;)

    Doczytaj, ile "belkowizna" wynosi u sąsiadów Polski.
    przykładowo:
    Szwecja 30%
    Niemcy 25%
    Słowenia: 25%
    Wielka Brytania 20%

  • 8. Data: 2011-07-27 14:36:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "!sp" j0ofde$gsr$...@n...onet.pl

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał
    w wiadomości

    > Doczytaj, ile "belkowizna" wynosi u sąsiadów Polski.
    > przykładowo:
    > Szwecja 30%
    > Niemcy 25%
    > Słowenia: 25%
    > Wielka Brytania 20%

    I też jest podwójnie zaokrąglana tak, aby w efekcie było o%? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-07-27 18:03:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j0nh1l$11g$...@i...gazeta.pl

    > A ja zastanowię sie nad tym, czy to woda zdatna do picia
    > i (jeśli okaże się że to dobra woda) wypije bez wdawania
    > się w szczegóły co do połowiczności. ;)

    Ale ja jestem (spragnionym) pragmatykiem, nie zaś:
    mistykiem, optymistą, pesymistą, filozofem... [czy
    innym świrem żyjącym w świecie swoich wyobrażeń]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-07-27 19:48:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" j0nh1l$11g$...@i...gazeta.pl

    > Ale ja jestem (spragnionym) pragmatykiem, nie zaś:
    > mistykiem, optymistą, pesymistą, filozofem... [czy
    > innym świrem żyjącym w świecie swoich wyobrażeń]

    Hmmmm... No dobra, nie skomentuję :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]