  • 1. Data: 2002-03-06 18:16:50
    Temat: Amplico
    Od: "Mateusz Muun" <m...@m...net>

    Teoretycznie Amplico oferuje 30% w funduszu stabilnym. (porownujac do
    konkurencji to gora 16%)
    Oferta cholernie kuszaca. Ale......

    Czy ktos z szanownych grupowiczow posiada fundusz w Amplico i moze udzielic
    mi jakicchkolwiek informacji poza tym co moge wyczytac na stronie i
    dowiedziec sie w biurach Amplico? (chodzi oczywiscie o te zle strony,
    ktorych trodno sie doczytac, a czuc je w praktyce)

  • 2. Data: 2002-03-07 11:23:43
    Temat: Re: Amplico
    Od: "Jaszyn" <jaszyno[ciachajto]@poczta.onet.pl>

    Mateusz Muun napisał(a) w wiadomości: ...

    > Teoretycznie Amplico oferuje 30% w funduszu stabilnym. (porownujac do
    >konkurencji to gora 16%)
    > Oferta cholernie kuszaca. Ale......

    Mam pytanko. Te 30% to GWARANTOWANY zysk netto jednostki uczestnictwa
    funduszu w ciągu roku??? No bo piszesz "oferuje" to tak, jakby
    gwarantował... Czy to są siakies symulacje, że w ciągu roku w stabilnym
    zarobisz do 30%, co jest IMHO trochę naciągane ;-)))

> [...]
    >dowiedziec sie w biurach Amplico? (chodzi oczywiscie o te zle strony,
    >ktorych trodno sie doczytac, a czuc je w praktyce)

    Na zielonych stronach Rzepy powinny być publikowane wyceny funduszy
    inwestycyjnych...

    --
    Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |