  • 1. Data: 2008-01-09 13:05:55
    Temat: Allekarta kredytowa - kto może dostać
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy komuś udało się dostać tą kartę, przy założeniu, że nie jest
    zatrudniony na umowę o pracę, i nie prowadzi DG ?
    Jeśli tak, to co wpisywał przy pytaniach o "pracodawcę"?
    KJ

  • 2. Data: 2008-01-09 15:24:37
    Temat: Re: Allekarta kredytowa
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Czy komuś udało się dostać tą kartę, przy założeniu, że nie jest
    > zatrudniony na umowę o pracę, i nie prowadzi DG ?
    > Jeśli tak, to co wpisywał przy pytaniach o "pracodawcę"?
    > KJ

    Już wiem. Jeśli dochod ma się z np. umów o dzieło to trzeba, zaznaczyć
    prowadzenie DG. Tak sobie cwaniury z BZWBK wymyśliły. NIestety. Ja już
    kart nie dostanę gdyż Allegro mi odpowiada, że "Już złożyłeś swój wniosek".
    A ktoś tu mówił, że łatwiej ją uzyskać od CitiBP :)
    KJ

  • 3. Data: 2008-01-09 17:32:57
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Jan 2008 16:24:37 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > kart nie dostanę gdyż Allegro mi odpowiada, że "Już złożyłeś swój
    > wniosek". A ktoś tu mówił, że łatwiej ją uzyskać od CitiBP :) KJ

    Ja pamiętam, że jak rok temu składałem wniosek to chcieli z pracy
    papierek o dochodach, ale mam oddział dwa budynki dalej niż firmę to się
    skusiłem. Teraz wysłałem, że chce podnieść limit to odpisali żebym się
    stawił w oddziale, więc przejdę się z ciekawości i zobaczymy co z tego
    wyniknie. Ogólnie powiem, że karta jest oks a program PayBack naprawdę
    jest atrakcyjny i bogaty w szczegóły.

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-01-09 21:09:43
    Temat: Re: Allekarta kredytowa - kto może dostać
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Czy komuś udało się dostać tą kartę, przy założeniu, że nie jest
    > zatrudniony na umowę o pracę, i nie prowadzi DG ?
    > Jeśli tak, to co wpisywał przy pytaniach o "pracodawcę"?

    Mi bez problemu Allekartę dali na podstawie umów zlecenia. Kserowali
    RMUA z ostatnich sześciu miesięcy, co ciekawe nie interesowała ich umowa,
    rachunki, a tylko RMUA. mBank też bez problemu na podstawie umowy zlecenia
    otworzył linię kredytową i wydał kartę kredytową.

  • 5. Data: 2008-01-09 21:10:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Sty, 13:05, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy komuś udało się dostać tą kartę, przy założeniu, że nie jest
    > zatrudniony na umowę o pracę, i nie prowadzi DG ?
    > Jeśli tak, to co wpisywał przy pytaniach o "pracodawcę"?
    > KJ

    ta sama funkcjonalnosc ma karta Newsweek (wymagany dochod 50 zl) tyle,
    ze bez punktow payback a z darmowym newswweekem jako gratisem)