  • 11. Data: 2013-01-04 13:55:32
    Temat: Re: Aliorek wciska opieke zdrowotna
    Od: W <w...@w...pl>

    Zbynek Ltd. wystukał, co następuje:

    > Zawsze tak robię. I to od niepamiętnych czasów. Myślisz, że na tych
    > stalkerach to robi wrażenie?

    To ja żyję w jakimś alternatywnym multiwersum chyba, bo do mnie nikt nie
    wydzwania z głupawymi ofertami... Raz zadzwonili z mbąka ale po
    opierdzieleniu z góry na dół przestali (a rok później zrezygnowałem z tego
    wannabe konta)... No i radośni naganiaczne na garnki na numer stacjonarny
    "bomamystarąksiążkęadresową" a trzeba trzymać linię na internety...

  • 12. Data: 2013-01-04 16:28:12
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > wannabe konta)... No i radośni naganiaczne na garnki na numer stacjonarny
    > "bomamystarąksiążkęadresową" a trzeba trzymać linię na internety...

    W takim razie jest nas dwóch.

    Do mnie kiedyś tylko z OpenFajansu dzwonili, niby to przypomnieć o
    spłacie karty, a przy okazji naciągnąć na ich sztandarową
    lokatę-nie-lokatę, a kilka lat wcześniej z PKOBP, ale ponieważ nie
    potrafili ani się zweryfikować, ani podać źródła, skąd mają mój nr, to
    wysłałem ich na drzewo.

    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2013-01-04 19:41:52
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > lokatę-nie-lokatę, a kilka lat wcześniej z PKOBP, ale ponieważ nie
    > potrafili ani się zweryfikować, ani podać źródła, skąd mają mój nr, to

    Aj, zapomniałem! Jeszcze trzeba sobie blokadę na połączenia anonimowe w
    telefonie włączyć!
    --
    Grzexs

  • 14. Data: 2013-01-04 19:55:15
    Od: W <w...@w...pl>

    Grzexs wystukał, co następuje:

    > Aj, zapomniałem! Jeszcze trzeba sobie blokadę na połączenia anonimowe w
    > telefonie włączyć!

    Jeden numer od ponad dekady, nie mam blokady połączeń anonimowych - mimo
    wszystko nie mam problemu :]

  • 15. Data: 2013-01-04 20:18:43
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Jeden numer od ponad dekady, nie mam blokady połączeń anonimowych - mimo
    > wszystko nie mam problemu :]

    A mnie mBank kiedyś atakował z anonimowego i jeszcze jakiś inny
    niewątpliwie bank, ale nie udało im się przebrnąć przez identyfikację,
    więc nie wiem jaki.

    --
    Grzexs

  • 16. Data: 2013-01-05 18:46:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Jan 2013 20:18:43 +0100, Grzexs napisał(a):

    > A mnie mBank kiedyś atakował z anonimowego i jeszcze jakiś inny
    > niewątpliwie bank, ale nie udało im się przebrnąć przez identyfikację,
    > więc nie wiem jaki.

    A przerobiliście prawie wszystkie banki w PL i ich większość kont do tego
    większość kk? Bo wtedy prawdopodobieństwo zdecydowanie rośnie ;)

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2013-01-05 19:24:35
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > A przerobiliście prawie wszystkie banki w PL i ich większość kont do tego
    > większość kk? Bo wtedy prawdopodobieństwo zdecydowanie rośnie ;)

    Aż takim hardkorem to nie jestem. Tak gdzieś z 16 przerobiłem tylko.
    --
    Grzexs