  • Data: 2009-01-24 18:30:05
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:glek6n$5et$3@inews.gazeta.pl...

    > choćbyś na głowie stanął to takiego banku nie znajdziesz.
    > Wcześniej czy później nadziejesz sie na nieprzewidzianą sytuację.

    O tym akurat wiem. Ale zawsze jak potrzebuje kasy to moge ja wyciagnac ze
    sciany bedac pewnym, ze mam ja na koncie. No, jest to jednak bardzo
    podstawowa usluga banku...

    > Zapewne pierwszy się zdzwisz kiedy stwierdzisz że założenie, że twoja
    > karta działa zawsze i wszędzie jest nieprawdziwe.

    Pierwsza kk mialem w 2000 roku i od tamtej pory place glownie takimi
    kartami. Na razie nie mialem problemu, zakladajac, ze zawsze moglem
    backupowo skorzystac z debetowki/innej kredytowki.
    Awarie sie zdarzaja i jedne sa bardziej drugie mniej dokuczliwe dla
    uzytkownika. Ale mozliwosc wyplaty kasy, ktora mam na koncie to swietosc.