  • Data: 2009-01-24 18:32:56
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:20090124114829.3e958401@cartel...
    On Sat, 24 Jan 2009 09:07:48 +0100
    [...]
    Opierać swoje zdanie na przykładach przeczytanych gdzieś na sieci? Bez
    przesady. Każdy bank może Ciebie zawieść i zazwyczaj zdaża się to w
    najmniej oczekiwanym momencie, takie życie ;)

    ~~~~~~~

    Owszem, kwestia w czym mnie zawiedzie. Jezeli bank nie potrafi spelnic
    najbardziej podstawowej swojej funkcji, tj. dostepu do MOICH pieniedzy, to
    jest to po powyzej progu tego, w czym bank moze mnie zawiesc i ja to
    odpuszcze :).

    Przyrownaj to sobie do sytuacji, ze umawiasz sie z kims, ze ci pozyczy kase,
    przyjezdzasz do niego, a on mowi ze nie i trzaska drzwiami, po czym
    nastepnego dnia dzwoni i mowi: sorry, cos mi wczoraj odbilo, wpadaj po kase.
    Cos nie tak.