  • 1. Data: 2013-07-25 23:34:29
    Temat: Alior i wznowienie kk czyli klasyczna amatorka
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jest kontynuacja i piękny finał tego co zacząłem tutaj:

    No więc jak można tam przeczytać:
    "W dniu 05.07.2013r. wysłaliśmy na Pana adres korespondencyjny nową kartę
    (...)" a to oczywiście po *wnikliwej* analizie.
    Karty oczywiście jak nie było tak nie ma. Dzwonię więc 23.07.2013 r. bo
    pocztą wewnętrzną jakoś nic wysłać nie mogłem. No i Pani mówi, że to już
    za długo, oczywiście potwierdza, że karta wysłana jest 5 lipca i może iść
    do 14 dni (oczywiście roboczych, to ich taka hipsterska tradycja - zawsze
    są dni robocze), bo taka jest umowa z pocztą. Co jedyne można zrobić to
    zastrzec kartę i nową zamówić. Przy okazji coś było, że zgadzam się na
    TOiP i regulamin, więc prawdopodobnie jako, że miałem pierwszą kk Aliora
    z 1% MB i darmowymi przelewami, to chyba ich się w ten sposób pozbyłem.
    Tak coś czuję ale jako, że mi już wystarczająco zaleźli za skórę to mnie
    to w zasadzie nie rusza. No więc cała szkopka poszła. Następnego dnia
    zaglądam do skrzynki a tam co? List z Aliora. Na stemplu pocztowym data
    22.05.2013 r. i w środku wznowiona karta, którą dzień prędzej
    zastrzegłem. Normalnie ręce opadają co się wyprawia w tym półbanku.
    Także podsumowując:
    - Jak wysyłają wznowienie kk w Aliorze tfu w półbanku, to mimo, że
    aktualna karta działa to przelewu z niej nie zrobisz - dla Twojego
    bezpieczeństwa oczywiście - gdzie tu logika to już nie wnikam.
    - Jeżeli napiszą Ci lub powiedzą w półbanku, że wysłali coś do Ciebie
    dnia X to w zasadzie nic nie znaczy, bo wysyłka może nastąpić dnia X+17
    albo i lepiej.
    - Zawsze pamiętaj, że półbank liczy tylko dni robocze - innych nie uznaje.

    Acha i jeszcze na koniec Pani się żegna w ten deseń "Dziękuję i
    zapraszamy ponownie" - k.rwa, nobla dla idiotki/idioty/idiotów, którzy
    kaprawy tekst z Biedronki już nawet na infolinię półbanku wcisnęli.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-07-26 09:36:29
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 25 Jul 2013 21:34:29 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > półbanku
    > półbanku
    > półbank
    > półbanku

    A odczep się od nie takiego tragicznego banku, wchłoniętego przez
    Raiffeisena. Alior to najwyżej ćwierćbank. ;)

    A co do historii, to mam uczucia ambiwalentne - z jednej strony współczuję,
    z drugiej strony płaczę ze śmiechu. :)

    AK

  • 3. Data: 2013-07-26 10:29:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 26 Jul 2013 09:36:29 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > A odczep się od nie takiego tragicznego banku, wchłoniętego przez
    > Raiffeisena. Alior to najwyżej ćwierćbank. ;)

    A wcale się nie czepiam, bo bank których wchłonął Rajfi to jest Półbank,
    tutaj mamy natomiast do czynienia z deko inny tworem czyli półbankiem ale
    w zasadzie ćwierć też pasuje, bo po zsumowaniu z synkiem będzie prawie
    pół ;)

    > A co do historii, to mam uczucia ambiwalentne - z jednej strony
    > współczuję,
    > z drugiej strony płaczę ze śmiechu. :)

    Nie ma czego współczuć bez przesady a śmiać się jak najbardziej, bo to
    samo zrobiłem w myśl złotej maksymy "lepiej się śmiać niż płakać" he he.
    Cała sytuacja jest stricte komiczna ale istnym kuriozum już jest fakt,
    wnikliwiej analizy i pisania, że wysłali 5.07 a na stemplu masz 22.07 a
    na koniec słyszysz "Dziękuję i zapraszamy ponownie". Miszczowie!

    --
    xbartx