  • 11. Data: 2008-11-12 20:56:27
    Temat: Re: Alior i sumowanie limitow kart
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 12 Nov 2008 21:22:32 +0100, RobertS napisał(a):

> [...]
    aty/placowki/placowki_main

    > od kiedy to Leszno jest w Dolnośląskim? ;-))

    Jak widać dla Aliora nie ma rzeczy niemożliwych ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2008-11-12 21:07:23
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Owszem, to samo w Raiffeisen. Pani powiedziała żeby wpisać 11k i razem się
    > z tego pośmialiśmy (naturalnie poza tą salką gdzie byłykamery). W Alior
    > też wpisałem prewencyjnie 11k.

    Ona sie smiala, a Ty podpisales dokument :-) Tak, wiem ze to male ma
    znaczenie... teraz.

    > Nie planuję problemów a jeśli już to całkowite, czyli biorę cały
    > wypracowany przez lata limit i tyle mnie widziano. Tej opcji zatem nie ma
    > sensu brać pod uwagę. :-)

    Chyba, ze np. ktos sklonuje karte i wyciagnie limit za Ciebie. Wtedy mozesz
    zlozyc reklamacje, a bank moze sie zastanowic jak to sie stalo, ze np. zawod
    wykonywany to kasjer hipermarketu, a dochod deklarowany 11k :-))

    Spoko - dzieki za info.

  • 13. Data: 2008-11-12 21:24:58
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba, ze np. ktos sklonuje karte i wyciagnie limit za Ciebie. Wtedy
    > mozesz zlozyc reklamacje, a bank moze sie zastanowic jak to sie stalo, ze
    > np. zawod wykonywany to kasjer hipermarketu, a dochod deklarowany 11k :-))

    Nawet zakładając, że nastąpiłoby sklonowanie karty akurat z bardzo wysokim
    dostępnym limitem, myślisz że efektywne "wyciągnięcie" z niej naprawdę
    dużych środków w taki sposób aby jej posiadacz był realnie zagrożony ich
    utratą jest takie łatwe? Nie jest.

    > Spoko - dzieki za info.

    Jak coś będziesz wiedział nowego z Aliorem to pisz. Ja w poniedziałek
    zadzwonię do Pani Bankierki, jeśli ona do mnie nie zadzwoni z żadnymi
    konkretami.

    marekz

  • 14. Data: 2008-11-12 21:32:02
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > dostępnym limitem, myślisz że efektywne "wyciągnięcie" z niej naprawdę
    > dużych środków w taki sposób aby jej posiadacz był realnie zagrożony ich

    Raczej dmucham na zimne. Wszelkie ubezpieczenia sa fajne do momentu, gdy nie
    trzeba z nich korzystac. potem to jest roznie :-)

    > Jak coś będziesz wiedział nowego z Aliorem to pisz. Ja w poniedziałek
    > zadzwonię do Pani Bankierki, jeśli ona do mnie nie zadzwoni z żadnymi
    > konkretami.

    Chyba po 17.11 zadzwonie, bo skoro na infolinii nie moga podac konkretow to
    tym bardziej w oddziale. Zreszta na stronie chyba nawet nie ma wzorow tych
    kart. Moze wnioski juz przyjmuja (choc na stronie od 17.11 maja byc), ale
    pewnie lezakuja do oficjalnego startu.

  • 15. Data: 2008-11-12 21:37:47
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MarekZ <m...@i...pl> wrote:
    > Niemniej jednak już tydzień temu został przyjęty taki wniosek
    > i dziewczyna z oddziału twierdziła, że nie ma przeciwskazań.

    Jaki dokument jest potrzebny jako potwierdzenie limitu w innym banku,
    wystarczy wyciąg? (w szczególności z bzwbk)

    a.

  • 16. Data: 2008-11-12 21:41:01
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki dokument jest potrzebny jako potwierdzenie limitu w innym banku,
    > wystarczy wyciąg? (w szczególności z bzwbk)

    Ja się logowałem w Aliorze i drukowaliśmy po 3 ostatnie wyciągi z każdej z
    kart. Zamiast tego naturalnie mogą być po trzy ostatnie wyciągi "oryginalne"
    (cokolwiek by to nie miało oznaczać).

    marekz

  • 17. Data: 2008-11-12 21:52:02
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Jaki dokument jest potrzebny jako potwierdzenie limitu w innym banku,
    > wystarczy wyciąg? (w szczególności z bzwbk)

    Internetowe zestawienie transakcji w bz wbk z karty nie drukuje niestety
    limitu. Niektorym bankom (np. Getin) nie wystarcza.

  • 18. Data: 2008-11-12 22:34:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Internetowe zestawienie transakcji w bz wbk z karty nie drukuje niestety
    > limitu. Niektorym bankom (np. Getin) nie wystarcza.

    Mille również się czepiał...17.11 przejdę się do Aliora otworzyć konto i
    przy okazji porozmawiam i o kartach, mam nadzieję, że trafię na
    kompetentnego pracownika ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2008-11-12 23:03:53
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 12 Lis, 22:52, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:

    > Internetowe zestawienie transakcji w bz wbk z karty nie drukuje niestety
    > limitu. Niektorym bankom (np. Getin) nie wystarcza.

    Możesz dodatkowo wydrukować stronę z zakładki "dane podstawowe". Tam
    jest widoczny limit przyznany jak i numer rachunku karty. W ten sposób
    będzie można udowodnić, że ta karta to ta właściwa, nie inna.

  • 20. Data: 2008-11-13 06:09:29
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Możesz dodatkowo wydrukować stronę z zakładki "dane podstawowe". Tam
    jest widoczny limit przyznany jak i numer rachunku karty. W ten sposób
    będzie można udowodnić, że ta karta to ta właściwa, nie inna.

    "dane szczegolowe". Problem w tym, ze ta strona nie ma opcji drukuj.
    Problem byl tez i taki, ze w bz wbk nie ma formulki "dokument nie wymaga
    stempla", jak jest np. przy przelewach z mbanku. Efekt byl taki, ze w
    oddziale musieli mi podstemplowac.

    a jak kolega Robert z Millenium przeforsowal?