  • 1. Data: 2008-12-11 11:13:48
    Temat: Alior ciekawostka
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Witam!
    Mala ciekawostka, kazdy moze zalozyc dwa konta z lokata nocna czyli mozna
    miec nieopodatkowana lokate na 32 tys . Ja wlasnie przze telefon zalozylem.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-12-11 11:26:46
    Temat: Re: Alior ciekawostka
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Mala ciekawostka, kazdy moze zalozyc dwa konta z lokata nocna czyli mozna

    > miec nieopodatkowana lokate na 32 tys . Ja wlasnie przze telefon
    > zalozylem.

    dwa to max czy można mieć ich więcej?

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2008-12-11 11:39:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@g...pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Witam!
    > Mala ciekawostka, kazdy moze zalozyc dwa konta z lokata nocna czyli
    > mozna miec nieopodatkowana lokate na 32 tys . Ja wlasnie przze telefon
    > zalozylem.

    kilka watków wyzej - a oplaca ci sie to?

    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
    Blaise Pascal

  • 4. Data: 2008-12-11 11:43:18
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <b...@p...plusunTO> napisał(a):

    > dwa to max czy można mieć ich więcej?

    mozna posiadac kazdego typu rachunek maksymalnie w dwóch ;egzemplarzach;
    Ktos sie orientuje ile mozna max lokat zalozyc w bzwbk (chodzi o 8 procentowe
    z dona granica 1 zl 3 miesieczne)?

  • 5. Data: 2008-12-11 13:11:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    " autor" <n...@g...pl> wrote in message
    > Witam!
    > Mala ciekawostka, kazdy moze zalozyc dwa konta z lokata nocna czyli mozna
    > miec nieopodatkowana lokate na 32 tys . Ja wlasnie przze telefon
    > zalozylem.

    Ale to oprocentowanie jest nizsze niz lokat 8% 9% (po opodatkowaniu). jako
    pieniadz biezacy 5.65% to dobre oprocentowanie, ale jak ktos nie potrzebuje
    gotowki przez pare miesiecy to lepiej otworzyc lokate na 3 lub 4 mies na
    wyzszy procent.

  • 6. Data: 2008-12-11 14:33:07
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Thu, 11 Dec 2008 11:43:18 +0000 (UTC), autor napisał(a):

    > Ktos sie orientuje ile mozna max lokat zalozyc w bzwbk (chodzi o 8 procentowe
    > z dona granica 1 zl 3 miesieczne)?

    Nieskończenie wiele :)