  • 1. Data: 2013-08-30 20:12:49
    Temat: Alior Sync - zmiana TOiP od 1 listopada
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Na poczcie wewnetrznej w Syncu poszlo info, ze od 1 listopada zmieniaja TOiP.
    Nie wczytywalem sie za bardzo, ale w wiadomosci chwala sie tylko jedna podwyzka.

    Wplaty we wplatomatach beda kosztowac 0,5%, min 1 zl.
    Pierwsze 3 wplaty w miesiacu beda bezplatne.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2013-08-30 20:46:19
    Temat: Re: Alior Sync - zmiana TOiP od 1 listopada
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>

    Dnia Fri, 30 Aug 2013 11:12:49 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

    > Wplaty we wplatomatach beda kosztowac 0,5%, min 1 zl.
    > Pierwsze 3 wplaty w miesiacu beda bezplatne.

    Alior ma opłaty za wpłaty to aby to ominąć ludzie zakładali sobie Sync do
    tego celu.
    Ciekawe co mBank na to.

    Ale mBank to ma wpłatomaty Multibanku tej samej grupy BRE, Sync nie ma
    własnych.

  • 3. Data: 2013-08-30 21:04:26
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    0.5% prowizji (min. 1 PLN) od wpłaty. Przy wpłatach na rachunki w innych bankach
    (poza Citi, Pocztowym i m-(multi)bankiem) prowizja wynosi 0.4% min. 0,04 PLN. Chyba
    rozpaczliwie próbują odrabiać straty.

    PS Oczekuję wprowadzenia od nowego roku opłaty za kartę 7 PLN przy braku obrotu
    bezgotówkowego min. 400 PLN w m-cu

  • 4. Data: 2013-08-30 21:17:50
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Czy można wypowiedzieć umowę zawartą przelewem poprzez wiadomość z panelu
    użytkownika, tak jak w BGŻ Optima?

  • 5. Data: 2013-08-31 13:45:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Aug 2013 12:04:26 -0700 (PDT), eisenberg napisał(a):
> [...]
    > innych bankach (poza Citi, Pocztowym i m-(multi)bankiem) prowizja
    > wynosi 0.4% min. 0,04 PLN. Chyba rozpaczliwie próbują odrabiać

    Z czegos trzeba zyc.

    > PS Oczekuję wprowadzenia od nowego roku opłaty za kartę 7 PLN przy
    > braku obrotu bezgotówkowego min. 400 PLN w m-cu

    Kto wie ... jakos trzeba podniesc prowizje :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-09-02 19:17:31
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Misiukiewicz" napisał w wiadomości grup
    et...

> [...]

    > Pierwsze 3 wplaty w miesiacu beda bezplatne.

    Alior ma opłaty za wpłaty to aby to ominąć ludzie zakładali sobie Sync do
    -------------------------
    Nie widze oplat za wplate na rachunki w tradycyjnym Aliorze wg tabeli oplat
    jest bezplatnie

  • 7. Data: 2013-09-03 14:13:39
    Od: Bartek <b...@g...com>

    W dniu piątek, 30 sierpnia 2013 21:17:50 UTC+2 użytkownik Konfabulator napisał:
    > Czy można wypowiedzieć umowę zawartą przelewem poprzez wiadomość z panelu
    użytkownika, tak jak w BGŻ Optima?

    Można. Tylko trzeba dobrze napisać (czy wypowiada się umowę konta czy umowę ramową,
    koniecznie numer konta do przelania środków). W razie czego odpiszą czego brakuje i
    można złożyć wypowiedzenie jeszcze raz.

    Bartek
    PS. Nie wiem jak jest w BGŻ Optima, ale tak jak napisałem jest w Alior Sync.

  • 8. Data: 2013-09-03 19:02:22
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-09-02 19:17, Krzysztof wrote:

> [...]
    > tego celu.
    > -------------------------
    > Nie widze oplat za wplate na rachunki w tradycyjnym Aliorze wg tabeli

    str 9 TOiP
    Transakcje karta do rachunku ROR:
    3. Wpłata gotówki we wpłatomacie od każdej transakcji 0,5%, min 1 zl

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 9. Data: 2013-09-03 20:00:35
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    On 2013-09-02 19:17, Krzysztof wrote:

> [...]

    str 9 TOiP
    Transakcje karta do rachunku ROR:
    3. Wpłata gotówki we wpłatomacie od każdej transakcji 0,5%, min 1 zl

    ------------------------
    OK, nie doczytalem, ze chodzilo o wplaty w maszynie.
    Dopoki tradycyjne wplaty i wyplaty mozna zrobic w kasie, to jest to OK.
    A czy na rachunki w Syncu mozna wplacac bezposrednio w Aliorze?

  • 10. Data: 2013-09-04 01:16:31
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 30 Aug 2013 12:17:50 -0700 (PDT), Konfabulator napisał(a):

    > Czy można wypowiedzieć umowę zawartą przelewem poprzez wiadomość z
    > panelu użytkownika, tak jak w BGŻ Optima?

    Osobiście bym nie radził!
    Żona rok temu wypowiedziała umowę w Kredyt Banku, na szczęście na piśmie
    i z potwierdzeniem odbioru.
    Niedawno dostała wezwanie do zapłacenie narosłych opłat za prowadzenie
    rachunku. Na naszego maila, że umowa została pisemnie wypowiedziana i że
    mamy potwierdzenie złożenia tego wypowiedzenia w Oddziale, rozbrajająco
    odpowiedzieli, że takie wypowiedzenie do centrali banku nie dotarło,
    więc podtrzymują swoje żądanie.
    Wysłałem im skan potwierdzonej kopii wypowiedzenia i czekam co będzie
    dalej.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof