    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior Sync - oprocentowanie debetu a zaokraglanie
    Date: Thu, 10 Jan 2013 13:00:31 +0100
    From: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 10 Jan 2013 12:31:38 +0100, Kris <k...@g...com> wrote:

    > A skad wiesz jak autor watku umówił sie z bankiem?

    Umówił się następująco:
    https://static.sync.pl/attachment/Regulamin_Uslug_Al
    ior_Sync.pdf

    > Myślę że w swoich regulaminach bank ma ten problem opisany i przed
    > złożeniem reklamacji wartio sie z tymi regulaminami zapoznac. Tylko czy
    > czasu nie szkoda dla 1gr. Ale ta grupa nie takie rzeczy rozgryzała;)

    Zaokrąglanie odsetek od kredytu do pełnych groszy w górę wg mnie
    nadaje się na składanie reklamacji. Tak dla zasady.
    Natomiast Twoja uwaga skłoniła mnie do otwarcia regulaminu Sync
    i znalazłem tam:
    "1. Zadłużenie powstałe w wyniku przekroczenia dostępnego salda rachunku
    jest traktowane jako zadłużenie przeterminowane.
    3. Oprocentowanie zadłużenia przeterminowanego jest zmienne równe
    czterokrotności wysokości stopy kredytu lombardowego Narodowego Banku
    Polskiego."
    Czyli inaczej niż podał autor wątku.

    Matt