  • Data: 2016-04-21 23:33:54
    Temat: Re: Alior Kantor GBP - karta na podpis?
    Od: Ja22 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 21:20:55 UTC+2 użytkownik Marcin napisał:

    > W bankomacie nie ale zaplacilem w automacie. Zarowno przed skorzystaniem
    > z automatu jak i po nim karta zachowywala sie tak samo i wszedzie szla
    > przez podpis.

    To masz już odpowiedź.
    W automacie weryfikacja pinu poleciała online.
    W bankomacie przy okazji wgrało by ci instrukcje do weryfikacji pinu z chipa.

    Bez pinu w chipie przełączanie się terminala w tryb podpisu i te komendy 'pin locked'
    itp. to normalka.

    Moja pierwsza wizyta na wyspach to też było lekkie zdziwienie o co chodzi. A miałem
    kartę która leciała tylko online.
    Zakup elektroniki: musimy wykonać skan karty i twojego dowodu bo dużo scamów,
    oszustw.
    Zakup w hipermarkecie: Kasjerce wydrukował się paragon na podpis, zdziwiona poszła
    się naradzić, anulowała transakcje i trzeba było zapłacić papierkiem.

    U nas jak karta nie ma pinu w chipie to transakcja idzie online, u nich terminale nie
    mają online i drukuje się paragon z miejscem na autograf, co wzbudza podejrzenie
    wielu sprzedawców.