  • 21. Data: 2008-11-29 16:35:48
    Temat: Re: Alior - KPINA
    Od: "Końrad N>S>" <n...@o...pl>

    > Nie sugerujcie się reklamami. W reklamach każdy bank jest lepszy od innych.
    > Ale przecież Alior to ma być bank dla mas. Nie oczekujcie VIP traktowania po
    > królewsku. W każdej instytucji, która korzysta z kurierów (lub z Poczty
    > Polskiej) takie kwiatki się zdarzają.

    kwiatki były i będą. gdzieś nastąpił bład, celowy lub nie. może po stronie
    banku. może po stronie kuriera. a może nawet po stronie samego autora.
    ale każdą sytuację można wyjaśnić, racjonalnie do tego podejść.

  • 22. Data: 2008-11-29 16:38:34
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W przypadku aliora się nie "zdarzaja" tylko "są".

    Stwierdzasz to po niecałych dwóch tygodniach pracy banku?

  • 23. Data: 2008-11-29 16:40:27
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    > Jeśli jakimś istotnym kanałem dystrybucji ma być zdalna sprzedaż kart,
    > kont czy cokolwiek, to bank powinien tego kanału pilnować.

    zakłożyłem,że bank nie wie, i po to sugeruję telefon do banku (zgłoszenie,
    skarga, reklamacja, wypowiedzenie), właśnie by pilnowali kanału i mieli
    świadomość odpływu klienta, który jeszcze nie rozpoczął współpracy z bankiem, a
    już jest zniesmaczony/zniechęcony.
    to będzie skuteczniejsze, niż pieniaczenie "olal/nie przylazl/ wiem gdzie nie
    zakladac konta" i tytułownaie całości wielkimi literami "KPINA"

  • 24. Data: 2008-11-29 16:46:08
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ggrhoi$rse$1@inews.gazeta.pl...

    > zapytam kuriera jaki rodzaj przesylki bank wykupil i bedzie wszystko jasne.
    > jak standardową (gdzie zwykle nie jest gwarantowane dostarczenie w okreslonym
    > czasie) to racje mam ja, w przeciwnym przypadku Ty.

    nie w tym jest spór. właściwie go w ogóle nie ma, gdyż mam od początku rację
    uważając, że przesadzasz słowami "olal / nie przylazl", oraz że nie wiesz co się
    stało a rozdzielasz razy. po to był mój pierwszy przykład - celowo
    przejaskrawiony i przesadzony, by oddać nieracjonalność twojej decyzji. może
    nie warto działać tak impulsywnie, może się nie opłaca, bo akurat produkt
    tego/innego banku wart jest by przy nim pozostać.

    a takie pisanie jak twój pierwszy post nic nie da. zadzwoń do banku, wypowiedz
    umowę / zgłoś skargę / zagłosuj nogami idąc do innego banku - wybierz sobie co
    zechcesz.

  • 25. Data: 2008-11-29 16:49:17
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "Końrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a takie pisanie jak twój pierwszy post nic nie da.

    dokończę myśl:

    nic nie da, bo pisano i pomstowano tu na wiele banków, i pomstowanie to
    regularnie się powtarza, grupowicze skarżą sie na te same niedociągnięcia w tych
    samych bankach, prześmiewają się z banków - i w tych bankach te same błędy będą
    powtarzane, i wciąż będziemy o nich czytać.

  • 26. Data: 2008-11-29 16:57:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "corner" <c...@i...TOTEZpl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Stwierdzasz to po niecałych dwóch tygodniach pracy banku?

    Tak. Alior, w przeciwieństwie do mbanku czy inteligo *nie* jest
    pionierem w wielu sprawach.
    O tym, że kurierzy potrafią zawieść pisano w kontekście mbanku czy
    inteligo (m.in. tu) wielokrotnie, a jednak znowu mamy ten problem.
    Opisywane tutaj zmiany procedur w locie też nie świadczą najlepiej.

    KJ

    PS. A wystarczyłoby coś podobnego do millennium. Umówiono mnie z kurierem
    na dany dzień, w pewnych widełkach godzinowych. (Powiedzmy między
    11, a 13), mniej więcej o 13:30 telefon z banku czy był kurier
    i czy wszystko z umową OK. Taki drobiazg, a pozwala wiele wyjaśnić.

  • 27. Data: 2008-11-29 17:04:16
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > raczysz zartowac.
    > 1. Albo Bank wybiera najtansza oferte firmy kurierskiej i informuje mnie -
    > klienta ze w nablizszych dniach przybedzie kurier i pyta sie w jakich
    > godzinach jestem dostepny i odnotowuje ten fakt na przesylce
    > 2. albo Bank umawia sie ze mna na konkretny dzien i wybiera drozsza przesylke
    > ktora GWARANTUJE dotarcie do klienta w okreslonym czasie.

    Żałosne!
    Nawet mercedesy się psują.
    Wiesz o tym?

    zyga

  • 28. Data: 2008-11-29 17:54:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    corner pisze:
> [...]
    > królewsku. W każdej instytucji, która korzysta z kurierów (lub z Poczty

    Ja od Aliora niczego nie oczekuję, bo po tym co się tutaj naczytałem to
    mi się odechciało zakładać tam konto nawet na próbę. Pozostanę przy
    swoim Multibankowym Aquariusie.

    --
    Mithos

  • 29. Data: 2008-11-29 17:59:11
    Od: "Hanson" <h...@g...pl>

    pracujesz w Aliorze ????

  • 30. Data: 2008-11-29 19:00:56
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "Hanson" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pracujesz w Aliorze ????

    1. nie.
    2. w firmie kurierskiej również nie pracuję.
    3. co to ma do rzeczy?
    4. pisz pod cytatami.
    5. dlaczego stawiasz cztery znaki zapytania, po co?
    6. dlaczego stawiasz spację przed znakiem przestankowym?
    7. wnieś coś do wątku, nie pisz bez sensu.