  • 11. Data: 2013-03-05 14:44:15
    Temat: Re: Alior 5,5%
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:kh4s7u$ule$1@node1.news.atman.pl...

    > Kilka miesiecy temu tez byla jakas lokata "dla nowych srodkow" i dalo sie
    > ja zalozyc miedzy innymi przez telefon. Pani w trakcie rozmowy nas
    > zawieszala i sprawdzala w systemie ile tych "nowych srodkow bylo".

    Ja na razie Aliorowi dziekuje, SKBank (trzeba otworzyc konto internetowe w
    placowce) daje 3-m stale-6,4% (lokata juz zdalnie przez bankowosc
    internetowa). SKBank24 przez wnioski 6-m- 6,1%, ale zmienne, takze
    oplacalnosc tego moze byc juz slaba, gdyz moga obnizyc w kazdej chwili.

  • 12. Data: 2013-03-05 22:45:17
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    wiatrak wrote in <news:5135ACA4.3020703@yahoo.pl>
    > A jak się toto zakłada

    "(z wyjatkiem lokaty 4-miesiecznej 5,5%, ktora zalozyc mozna za
    posrednictwem infolinii)"
    www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_oszcz
    ednosciowe/lokata_standardowa/jak_zamowic
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 13. Data: 2013-03-07 16:32:44
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Glaukon" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Alior 5,5% (4M) nowe środki

    Ale tylko jeszcze dzisiaj, od jutra nowe, niższe procenty

  • 14. Data: 2013-03-07 16:41:18
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2013-03-07 16:32, Jarek S. pisze:

    > Ale tylko jeszcze dzisiaj, od jutra nowe, ni?sze procenty

    Na stronie nigdzie widzę informacji, aby oprocentowanie miało od jutra
    spaść.
    Czy, żeby założyć tą lokatę trzeba mieć konto w ALIOR, czy też mogę tak
    po prostu przyjść z ulicy i założyć samą lokatę bez otwierania konta??

  • 15. Data: 2013-03-08 08:07:19
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 7 marca 2013 16:32:44 UTC+1 użytkownik Jarek S. napisał:
    > Użytkownik "Glaukon" napisał w wiadomości
    >
    > Alior 5,5% (4M) nowe środki

    > Ale tylko jeszcze dzisiaj, od jutra nowe, niższe procenty

    Och, ales mnie nastraszyl!
    Wlasnie zalozylem, pt 8III wciaz na 5.5% :)

    --
    pozdr.
    ls

  • 16. Data: 2013-03-08 13:37:06
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Och, ales mnie nastraszyl!

    > Wlasnie zalozylem, pt 8III wciaz na 5.5% :)

    zadzwoniła do mnie dzisiaj konsultantka z Aliora z pytaniem, czy chciałbym lać
    regularnie, zaprzeczyłem, ale przy okazji zapytałem o te 5,5%, potwierdziła, że
    dzisiaj ostatni dzień. Tak więc oferta była całe ważna pięć dni, a Alior sobie
    wyobraża, że ludzie mimo to będą im lać.

  • 17. Data: 2013-03-08 14:51:58
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Glaukon" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Alior 5,5% (4M) nowe środki

    Jakby kto nie wiedział, to tej lokaty nie da się założyć nie mając
    takiej sumy "w Aliorze" (pod przelew z obcego banku).

    Poza tym, jak będziecie nadawać sobie PIN (aby uniknąć
    w przyszłości odpytywania), to czekajcie aż się wygada cały tekst
    "naciśnij 1 aby zatwierdzić, 2 aby ponownie wysłuachać...",
    gdyż zbyt wczesne naciśnięcie 1 skutkuje sympatycznym
    komunikatem "usługa jest niedostępna" (lub podobnym) oraz
    przekierowaniem z powrotem do konsultanta, gdzie znowu
    trzeba udowadniać kim się jest :)

  • 18. Data: 2013-03-08 14:58:06
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 8 marca 2013 14:51:58 UTC+1 użytkownik ikarek napisał:

> [...]
    > komunikatem "usługa jest niedostępna" (lub podobnym) oraz
    > przekierowaniem z powrotem do konsultanta, gdzie znowu

    Telepin mozna nadac w serwisie internetowym.

    --
    pozdr.
    ls

  • 19. Data: 2013-03-08 17:16:25
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Dzisiaj koło południa byłem na KEN 83 w Warszawie w oddziale Aliora coby założyć tę
    lokatę. Dawno osobiście w banku nie byłem, ale wygląda na to, że przetrzymują tam
    siłą dziesiątki emerytów... Oczywiście lokaty nie założyłem.

  • 20. Data: 2013-03-13 17:24:21
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 8 marca 2013 17:16:25 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
> [...]
    lokatę. Dawno osobiście w banku nie byłem, ale wygląda na to, że przetrzymują tam
    siłą dziesiątki emerytów... Oczywiście lokaty nie założyłem.

    To chyba dobrze, że w ofercie banku znajduje się darmowe opłacanie rachunków?