    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Agora; rozliczenia i KK Rajfiego
    Date: Wed, 1 Jun 2016 17:24:28 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nimql9$2cq$...@n...news.atman.pl

    > Postscriptum: Mam nową zabawkę do pulsokymetrii -- znacznie gorszą niż utopiona
    > (choć droższą i na oko bardzo podobną) i bez możliwości ustawiania
    > progów. :) Wczoraj rano niemal udusiłem się -- ale przeżyłem. :) I zatęskniłem
    > do tej zabawki, a ona przywędrowała w znacznie gorszym wydaniu... Z Gearbest nie
    > mogę dojść do porozumienia -- kochają mnie, ale linku do faktury nie chcą dać...
    > Co za świat!!! Chętnie u nich kupię raz jeszcze tę zabawkę, ale chcę fuck... ;)
    > [trochę mnie ponosi...] Już wiem, że trzeba brać RZ001, a być może nawet jakieś
> [...]

    Jest i fuck... Znaczy -- faktura. :) Potrzebowali confirmacji odbioru.
    Utopionego pulsoksymetru nie odebrałem osobiście na Poczcie i prawdopodobnie
    osoba, która go odebrała, nie pokwitowała odbioru na Poczcie a Gearbest
    domagał się potwierdzenia na stronie WWW, czego nie mogłem pojąć!!! [choć
    niby gadaliśmy po angielsku...]

    Jak tylko potwierdziłem odbiór -- dostałem link do faktury.
    Wprawdzie faktura niezbyt poprawna -- brak Peselu i zła (zaniżona)
    wartość, ale zawsze to jakiś krok naprzód. Mam nadzieję, że fakturę
    poprawią i przyślą mi link do poprawionej. Samodzielnie tez mogę ją
    poprawić. :)

    Tymczasem [nie 'w międzyczasie', lecz 'tymczasem'] zamówiłem kolejny,
    za który ściągnęli ode mnie 8,88 dolców, :) czyli 36,41 pln. :)

    -=-

    Być może ten brak konfirmacji sprawił, że pulskoksymetr powędrował w Wasilkowie
    pod wodę. :) Dopiero wtedy, gdy sam odebrałem (wczoraj) Pulskoksymetr z DX,
    pojąłem, że te przesyłki być może nie są potwierdzane na Poczcie, przez co
    sprzedawcy zależy dość mocno na confirmacji netowej.

    Wiem też, że RZ001 jest jakoś lepszy -- lepiej wykonany, lepiej spasowany
    i można w nim ustawić progi ostrożnościowe (; Vincentego. ;)

    Ten, który dostałem z DX nie zezwala na zmianę progów.
    Wyglada gorzej i jest droższy -- zapłaciłem około 58 PLNów.

    Gearbest tym razem wziął ode mnie mniej o $ 1.86, gdyż zaliczył
    mi punkty, które samodzielnie się doliczają z czasem. :) Być
    może za rok miałbym taki pulsoksymetr from Gearbest za free.

    Bez tych punktów pulsoksymetr RZ001 kosztuje w $ 10.74, czyli nadal niezbyt dużo.

    -=-

    Pudełka obu pulsoksymetrów są identyczne.

    -=-

    Pulsoksymetry są mi potrzebne, gdyż jadę na prewencję rentową -- tym razem z powodu
    astmy.
    Na wszelki wypadek zauważę, że ZUS nie wrabia mnie w zanik wyrównania -- wprawdzie
    dostarczyłem wniosek na prewencję niedawno, lecz wcześniej tez taki wniosek złożyłem,
    zatem ZUS nie może tłumaczyć się tym, że wcześniej nie wiedział o złym stanie moich
    płuc. :)
    I wtedy, i teraz weryfikacja przebiegła zaocznie -- wtedy nikt z ZUSu mnie nie badał,
    i teraz nikt z ZUSu mnie nie badał.

    Sąd ma problem -- ZUS kieruje mnie na prewencję rentową z powodu kręgosłupa i z
    powodu
    astmy, a jednak renty odmawia, choć i astma jest nieuleczalna, i wypukliny dysków nie
    są uleczalne. :) Brakuje do kompletu prewencji rentowej związanej ze wzrokiem? Nie ma
    czegoś takiego jak prewencja z uwagi na wady czy choroby wzroku.

    Obecnie JKaczyński ma prezent ode mnie [łapię się na tym, że chcę pisać tutaj
    po angielsku, zamiast po polsku] w postaci rozdźwięku:

    -- ZUS pod kontrolą Gertrudy (czyli już PiSowski) kieruje mnie na prewencję
    -- Sąd Okręgowy (jeszcze sprzed Dobrej Zmiany) traktuje mnie gorzej niż
    polskie sądy z czasów stalinowskich

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_