  • 21. Data: 2004-09-20 06:02:27
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <D...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:cik4mq$q4k$1@news.mm.pl...
    > czy
    >
    > Możesz zrobić przelew, numer konta znajdziesz tu:
    > http://www.poczta-polska.pl/dtc_finansowe_oplaty.htm

    Znajdziesz, albo i nie...
    U mnie jest "Brak wyników". ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 22. Data: 2004-09-20 06:59:11
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Znajdziesz, albo i nie...
    > U mnie jest "Brak wyników". ;-))

    Bo mają skromną bazę danych, wybierz kod
    poczty głównej miasta/gminy a wynik się znajdzie.

  • 23. Data: 2004-09-20 08:50:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > zauwazylem spadek jakosci programow tvp od 7 lat - zapłac to moze powtorza
    > Niewolnice Izaure

    Od 7 lat ten spadek ;-))) ? Optymista!

  • 24. Data: 2004-09-20 09:22:34
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Od 7 lat ten spadek ;-))) ? Optymista!

    No dooooobra. To juz - skoro i tak sie wydalo - sie przyznam, nie place od
    lat dziesieciu... Chcialem sobie urwac te trzy latka, no ale trudno. Dura
    lex, sed lex. ;-) Halo, halo, czy slucha mnie jaki Kontroler Poczty ? Jest
    okazja na spora prowizje :-)))).

    marekz

  • 25. Data: 2004-09-20 09:26:58
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-20 11:22, MarekZ wrote:
    [..]

> [...]
    > od lat dziesieciu... Chcialem sobie urwac te trzy latka, no ale trudno.
    > Dura lex, sed lex. ;-) Halo, halo, czy slucha mnie jaki Kontroler Poczty
    inna sprawa, że starsze niż 3 letnie to i tak się pewnie przedawniły.
    KJ

  • 26. Data: 2004-09-20 09:45:15
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > inna sprawa, że starsze niż 3 letnie to i tak się pewnie przedawniły.

    Nie mam zamiaru podnosic takiego zarzutu ;-P

    marekz

  • 27. Data: 2004-09-20 16:22:00
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    zbiggy wrote:

    > po następnych wyborach może zostanie wprowadzony podatek klimatyczny w całej
    > Polsce i na pewno znajdą się chętni którzy będą pytać czy można to zapłacić
    > przelewem

    Jak by Ci tu wytłumaczyć... Zawsze można wyjechać z tego kraju.
    A tymczasem według obowiązującego prawa należy płacić abonament
    RTV i jeśli nie płacisz go, to bynajmniej nie jest to powód
    do chwalenia się...

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 28. Data: 2004-09-20 16:42:12
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@c...mrowisko.one.pl>
    napisał w wiadomości news:cin036$l20$1@achot.icm.edu.pl...

> [...]
    > A tymczasem według obowiązującego prawa należy płacić abonament
    > RTV i jeśli nie płacisz go, to bynajmniej nie jest to powód

    Przepraszam ze sie wtrace, dlaczego tak uogolniasz: "nie jest to powod do
    chwalenia sie". Lepiej bylo by moze napisac "dla mnie nie jest to powod do
    chwalenia sie". Kazdy jesli chce moze byc legalista, ale przeciez nie kazdy
    musi podzielac tego rodzaju poglady.

    pozdrawiam, marekz

  • 29. Data: 2004-09-20 18:37:05
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-20 18:42, kiedy MarekZ napisał(a) co
    następuje:
    > Kazdy jesli chce moze byc legalista, ale
    > przeciez nie kazdy musi podzielac tego rodzaju poglady.

    Święta prawda.
    Tacy na przykład złodzieje, mordercy, gwałciciele et caetera, takich
    poglądów nie podzielają. Ich działaniami kieruje orientacja, którą w
    nauce przyjęto nazywać celowościową...
    Czy każdy może być legalistą jeśli tylko chce to też niekoniecznie.
    Kleptoman chce, a nie może.

    Dla wyjaśnienia: nie szło mi o porównywanie niepłacenia abonamentu z
    morderstwem, tylko o wyśmianie sposobu argumentacji.

  • 30. Data: 2004-09-20 18:37:56
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    MarekZ wrote:

> [...]
    > powod do chwalenia sie". Kazdy jesli chce moze byc legalista, ale
    > przeciez nie kazdy musi podzielac tego rodzaju poglady.

    Cóż - znam takich, co się przechwalają, ile razy przejechali
    na czerwonym świetle. Trudno z tym dyskutować. Na szczęście
    niektórzy z tego wyrastają.

    Pozdrawiam,
    Artur