  • Data: 2003-11-22 10:10:10
    Temat: Re: ANKIETA: Ubezpieczenia online
    Od: "Luk" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak samo ja ... bez sensu wysylac mailem cos takiego, przeciez lepiej
    > od razu do bazy wklejac i miec w miare wyniki przygotowane do
    > sortowania i prezentowania ...

    Wezwany do tablicy odpowiadam. Strona umieszczona jest na serwerze, na
    ktorym nie mam dostepu do baz Mysql ani nawet do CGI. W najblizszym czasie
    zostanie przeniesiona do nowy serwer a do tego czasu niestety to jest jedyna
    mozliwa forma przeprowadzenia ankiety. Jednak zapewniam, ze kazdy formularz
    jest wpelni wykorzystywany.
    To jest niestety urok serwisów non-profit. Nasze badania nie są sprzedawane,
    ale udostepniane wszystkim zainteresowanym. W zwiazku z tym brakuje nam
    pieniedzy na zakup kont na profesjonalnych serwerach. Wychodzimy z
    założenia, że lepiej robić takie ankiety niz, jak nasze towarzystwa
    ubezpieczeniowe, ignorowac badania tego segmentu rynku.

    Pozdrawiam
    Łukasz Kidoń