  • 1. Data: 2002-09-03 09:16:35
    Temat: A jednak Konto 0 w ING jest darmowe !
    Od: p...@p...onet.pl

    Rozmawiałem z dysponentką w oddziale, która poinformowała mnie, że przyszło
    pismo z Centrali, w którym zezwalają na rezygnację z płatnego wyciągu
    miesięcznego.

    Myślę, że tą wiadomością ucieszę niektórych aktywnych posiadaczy kont
    bankowych ...

    Piotrek

  • 2. Data: 2002-09-03 09:33:42
    Temat: Re: A jednak Konto 0 w ING jest darmowe !
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Myślę, że tą wiadomością ucieszę niektórych aktywnych posiadaczy
    kont
    > bankowych ...

    hmmm nie kus :)

  • 3. Data: 2002-09-03 12:10:24
    Od: "Fergus" <f...@N...poczta.onet.pl>

> [...]
    > miesięcznego.
    >
    > Myślę, że tą wiadomością ucieszę niektórych aktywnych posiadaczy

    Nie ma rzeczy darmowych, sa jedynie bezplatne ;-)

    Pozdrawiam,
    Fergus

  • 4. Data: 2002-09-03 12:18:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie ma rzeczy darmowych, sa jedynie bezplatne ;-)

    he he - powiedzial gosc walac drugiego po zebach ;)

  • 5. Data: 2002-09-03 12:52:24
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl>
> [...]
    > miesięcznego.
    >
    > Myślę, że tą wiadomością ucieszę niektórych aktywnych posiadaczy

    sprawdzę to jutro rano w oddziale doświadczalnie
    Zdążyłem ich postraszyć Arbitrem Bankowym ale widzę,
    że nie trzeba będzie iść na udry
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-09-04 08:21:44
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    > Użytkownik <p...@p...onet.pl>

    > sprawdzę to jutro rano w oddziale doświadczalnie

    sprawdzilem doswiadczalnie i mam juz naniesiony cynk "nie robic wyciągu"
    trochę pani się dziwiła ze to sie da zrobic ale po konsultacji z kolegą
    wykonała
    *** blad ***