  • 1. Data: 2006-02-06 08:11:08
    Temat: A ja tylko przelew wysłać chciałem...
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    "Dokonano próby ponownego zatwierdzenia formatki logowania (odświeżenia
    pierwszej formatki załadowanej po zalogowaniu). Ze względów bezpieczeństwa
    takie działanie jest zabronione".

    Oczywiście ukochany Lukas i jego nowy, ledwie kilka miesięcy wdrażany system.

    Czysta poezja tego zrozumiałego dla wszystkich i niezwykle czytelnego
    komunikatu powaliła mnie na kolana.

    Co informatyk-poeta miał na myśli, do tej pory co prawda nie wiem, ale takiego
    komunikatu Lukasa jeszcze na pl.biznes.banki nie cytowano.

    Od dziś zamiast masło maślane będę mówił formatka formatkowana.

  • 2. Data: 2006-02-06 10:10:27
    Temat: Re: A ja tylko przelew wysłać chciałem...
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    PB wrote:

    > Co informatyk-poeta miał na myśli, do tej pory co prawda nie wiem, ale
    > takiego komunikatu Lukasa jeszcze na pl.biznes.banki nie cytowano.

    Prawdopodobnie chciał napisać żebyś nie uzywał klawisza "wstecz" na
    pasku przeglądarki.

  • 3. Data: 2006-02-06 14:25:56
    Od: "PB" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał(a):

    > Prawdopodobnie chciał napisać żebyś nie uzywał klawisza "wstecz" na
    > pasku przeglądarki.

    Niestety, nie trafiłeś. Wtedy komunikat byłby następujący

    "Drogi Kliencie, zostałeś przeniesiony na ekran logowania ze względów
    bezpieczeństwa, ponieważ serwis WWW nie pozwala na używanie przycisków Wstecz/
    Odśwież. Jeśli jednak wprowadzisz poprawny identyfikator i hasło, strona do
    której chciałeś wrócić lub którą chciałeś odświeżyć zostanie wyświetlona".

  • 4. Data: 2006-02-06 15:17:42
    Od: g...@p...onet.pl

    > Niestety, nie trafiłeś. Wtedy komunikat byłby następujący

    To może Refresh? :)

    PG

  • 5. Data: 2006-02-06 15:38:25
    Od: "PB" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):

    > To może Refresh? :)

    Brawo dla tego pana!
    Wcisnąłem F5, i mam go.

    Co prawda dla wstecz komunikat mówi "Drogi Kliencie, zostałeś przeniesiony na
    ekran logowania ze względów bezpieczeństwa, ponieważ serwis WWW nie pozwala na
    używanie przycisków Wstecz/Odśwież [...]", ale Lukas, to Lukas.
    I po odśwież nie pojawia się właściwy komunikat, a "formatkowane formatki".

    Co ciekawe, ja akurat rano nie próbowałem odświeżać i sam nie wiem, co myszką
    zdziałałem (na pewno nie klikałem w Odśwież), że taki komunikat dostałem.