  • 71. Data: 2004-10-08 06:45:32
    Temat: Re: 700 tys. klientów mBanku
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ck5bl8$knb$1@news.onet.pl...

    > No tak w takim PKO BP jest 0,1% na ROR :))
    > Tylko ze emaxa nikt nie uzywal do korzystania ciekawe jak bnardzo
    > zmienjszyla sie wartosc na emaxach mysle ze to bylby ciekawy wskaznik.
    > Pamietajcie ze zmniejszenie depozytow jest maly gdyz jednak czesc osob ma
    > glowne konto w mbanku.

    zmniejszenie depozytow jest male bo jest jeszcze wiele lokat antypodatkowych
    zakladanych 3 lata temu gdy mbank oferowal najlepsze odsetki. Ja osobiscie
    jestem ciekaw depozytow na koniec roku jak czesc tych lokat sie skonczy.

    D.

  • 72. Data: 2004-10-08 06:48:50
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > To nie to samo. Wiekszość banków ma przelewy płatne, a za to większośc ma
    > konta walutowe bezpłatne. Dlaczego więc wycofywac się z płatnych
    przelewów?

    dlatego ze malo internetowych bankow ma je platne. Nawet w ing mozna zlecic
    przelew z OKO raz w miesiacu za darmo. Poza tym metoda 50gr za kazdy przelew
    jest anachroniczna. Kazdy kto wykonuje wiecej przelewow wybierze bank gdzie
    zaplaci ryczaltenm za prowadzenie konta a przelewy bedzie mial bezplatne. O
    bankach gdzie wszystko jest bezplatnie nie wspominajac.

    D.

  • 73. Data: 2004-10-08 07:32:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jonca <k...@g...pl> wrote:
    > A jakie są przeszkody ?
    > KJ

    np deklaracja miesieznychwplywow

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 74. Data: 2004-10-08 07:37:42
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-08 09:32, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > np deklaracja miesieznychwplywow

    Bez przesady, mówiłem o ludziach którz te parę przelewów jednak robią.
    Muszą mieć z czego. :-P

    KJ

  • 75. Data: 2004-10-08 09:25:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > dlatego ze malo internetowych bankow ma je platne.

    Eee? BZWBK, Inteligo, Nordea - to mało? A te co mają "za darmo" to często
    przywalają opłaty za konto (i to nie groszowe-vide BPH). Banków które
    jednocześnie mają konto bezpłatne i przelewy bezpłatne jest jak na lekarstwo
    (VW+Lukas pod licznymi warunkami). Więc raczej presji nie ma ;-)

  • 76. Data: 2004-10-08 09:50:44
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    lekarstwo
    > (VW+Lukas pod licznymi warunkami). Więc raczej presji nie ma ;-)

    ja mam tez Nordee bezplatna ale to oferta specjalna. A i tak wolalbym
    ryczaltowa oplate jak w Multi niz oplate za kazde pierdniecie co juz kiedys
    mowilem.

    D.

  • 77. Data: 2004-10-08 10:09:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ja mam tez Nordee bezplatna ale to oferta specjalna.

    Ja też - ale to po byłym Lg i tylko do końca roku (no chyba że znowu
    przedłużą).

    >A i tak wolalbym
    > ryczaltowa oplate jak w Multi niz oplate za kazde pierdniecie co juz
    > kiedys mowilem.

    No to masz wybór - po co siedzisz w banku, gdzie Ci toip nie odpowiada?

  • 78. Data: 2004-10-08 10:22:57
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > Ja też - ale to po byłym Lg i tylko do końca roku (no chyba że znowu
    > przedłużą).

    prawde mowiac mi nie zalezy zeby przedluzali.. Mimo ze mam bezplatne konto,
    przelewy i karte w ogole z niego nie korzystam bo nie maja nic szczegolnego

    > No to masz wybór - po co siedzisz w banku, gdzie Ci toip nie odpowiada?

    poki konto jest bezplatne to czemu mam sie wypisywac ? A mbank ma poki co
    dobre kursy euro i kk mam gratis wiec czemu nie. Ale jako podstawowe konto
    mam VW, do lokowania OKO. Mam tez bezplatne konta w Lucasie, inteligo, pekao
    czy wlasnie nordei. Dopoki nie zazycza sobie oplat szkoda mi czasu na ich
    zamykanie, zwlaszcza ze kiedys moze sie do czegos przydadza jak np.
    realizowanie czekow z zagranicy w pekao :-)

    D.

  • 79. Data: 2004-10-08 10:46:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > poki konto jest bezplatne to czemu mam sie wypisywac ? A mbank ma
    > poki co dobre kursy euro i kk mam gratis wiec czemu nie. Ale jako
    > podstawowe konto mam VW,
    /ciach/

    No to skoro tak, to toip mbanku ani Cie ziębi ani grzeje - skąd więc to
    święte oburzenie, które swego czasu prezentowałeś ;-)))))

  • 80. Data: 2004-10-08 10:50:26
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > /ciach/
    >
    > No to skoro tak, to toip mbanku ani Cie ziębi ani grzeje - skąd więc to
    > święte oburzenie, które swego czasu prezentowałeś ;-)))))

    dla zasady :-))
    uwazam ze bank nie utrzymujacy oddzialow moze zaoferowac cos lepszego niz
    marmury.

    D.