  • 1. Data: 2002-11-06 19:02:28
    Temat: 7 na VC
    Od: "Marek J" <m...@p...onet.pl>

    Mam pytanie - czy na wszystkich Visach Classic w numerze karty i kodzie
    CVV2, które są umieszczone na odwrocie (na pasku do podpisu) cyfry "7" są
    przesunięte trochę w prawo, czy też jest to tylko cecha kart wydawanych w
    moim banku?

    --
    Marek
    /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:

  • 2. Data: 2002-11-07 10:08:27
    Temat: Re: 7 na VC
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marek J" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przesunięte trochę w prawo, czy też jest to tylko cecha kart wydawanych w

    Fortis tak ma, ale BZ-WBK już nie - normalne odstępy
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-11-07 10:16:23
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > przesunięte trochę w prawo, czy też jest to tylko cecha kart wydawanych w

    Nie wiem w jakim masz banku swoja VC ale na mojej z Lukas'a sa przesuniete,
    niestety, w numerze VC z Millennium nie mam zadnej siodemki :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-11-07 10:27:50
    Od: "Marek J" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:aqdefu$hom$1@news.onet.pl...

> [...]

    przesuniete,
    > niestety, w numerze VC z Millennium nie mam zadnej siodemki :-)

    Mam w GBG, teraz popatrzyłem na strone Wojtka Frabińskiego - jest tam
    "szkoleniowa" karta Visa i siódemka też jest wysunięta w prawo - patrz
    http://www.karty.3a.pl/rozne.html (na dole).

    Marek
    /- Ekonomia gnomów Gaciowych:
    /- Faza 1: zdobyć gacie