  • Data: 2013-01-25 09:30:45
    Temat: Re: 600 pln od mBanku za otwarcie eKonta dla nowych
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-25 09:18, Andrzej Kubiak pisze:

    > Z ojcem to pół biedy, ale jak tu się wcielać w kobiety? Jakaś apka na
    > Androida/iOS zmieniająca głos? :)
    >
    > AK

    Mogę podać parę numerów telefonów, pod którymi odbiera mężczyzna o
    głosie kobiety i odwrotnie.
    Próbowałem tak z mLinką (tzn twierdzić, że jestem kobietą i podawać się
    za moją mamę) i handryczyłem się z oną dopytując się na jakiej podstawie
    przez telefon ustaliła moją płeć. Skończyło się na onej stwierdzeniu, że
    jeśli ona ma wątpliwości, to ma przerwać operację. Taką ma instrukcję.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda