eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki50 zł w gotówce + 100 zł do Rossmanna w promocji Banku Millennium › Re: 50 zł w gotówce + 100 zł do Rossmanna w promocji Banku Millennium
    Subject: Re: 50 zł w gotówce + 100 zł do Rossmanna w promocji Banku Millennium
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: z <...@...pl>
    Date: Sun, 13 Aug 2017 15:50:16 +0200

    W dniu 2017-08-13 o 14:39, jakdorobic.com pisze:
    > Ale jak już zakładasz świadomie dla premii, to ryzyko jest naprawdę małe, bo ciężko
    zapomnieć o tak błahych warunkach w dobie smartfonów, w których możesz sobie ustawić
    przypomnienie :)

    Pytanie gdzie jest ten target? :-)
    Kto normalny dla 50 zł (150 rossman phi :-) ) założy takie konto i
    będzie zawracał sobie tym głowę.
    Da się z tego wyżyć? Da się utrzymać rodzinę z tych wisienek?
    Jakie to są zarobki w skali miesiąca?

    Jako zwykły Kowalski nie zarabiający średniej krajowej, pracujący na
    pełnym normalnym etacie (nie jak różni kombinatorzy) stwierdzam że te 50
    zł to jest stanowczo za mało żeby mnie zachęcić do kolejnego
    kontaktowania się z "cfaniakami" w banku którzy stworzyli kilkadziesiąt
    stron regulaminu i w nim pewnie kilka/kilkanaście pułapek na mnie.
    Zgłębienie tematu i opiekowanie się takim kontem dla mnie kosztuje
    więcej niż te marne 50 zł. Może za 500 zł bym się skusił :-)
    Ci co zarabiają więcej to już całkiem mają w d... takie oferty.

    Kto? Kto się tym bawi? Emeryci? studenci? bezrobotni?

    Dla kogo jest to atrakcyjne?

    Człowiek jest tylko człowiekiem i wystarczy raz przeoczyć jakiś termin i
    cały zyski idzie w plecy.
    A potem to zniechęca do kolejnych takich "inwestycji" :-)

    Kto? kto zarabia na tych wisienkach? :-)