  • 1. Data: 2011-05-25 09:06:06
    Temat: 4,86% w Lukasie
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Właśnie przeczytałem (po zalogowaniu):

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że z dniem 29 maja 2011r. LUKAS Bank wprowadzi
    zmiany w następujących dokumentach:

    Tabeli oprocentowania konta
    Regulaminie oferty Rachunku Oszczędzam "Codzienne Zyski"

    Zmiany w wymienionych dokumentach spowodowana są:

    rozszerzeniem oferty Rachunku Oszczędzam "Codzienne zyski" o
    możliwość otwarcia kolejnego, czwartego Rachunku Oszczędzam z dzienną
    kapitalizacją odsetek w ramach jednego konta

    ustaleniem promocyjnego oprocentowania dla jednego Rachunku
    Oszczędzam z dzienną kapitalizacją odsetek otwartego
    w okresie od 29.05-08.07.2011r. Jeśli przy promocyjnym
    oprocentowaniu 4,86% suma oszczędności i odsetek
    na Rachunku Oszczędzam nie przekroczy 18 775 zł, to od naliczonych
    odsetek nie zostanie pobrany podatek.

    Szczegóły promocji w Regulaminie "Nowe wyższe oprocentowanie"
    podwyższeniem oprocentowania dla lokaty 150-dniowej z dzienną
    kapitalizacją odsetek oferowanej w ramach pakietu Zyskowny Duet.

  • 2. Data: 2011-05-25 10:23:37
    Temat: Re: 4,86% w Lukasie
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On 25 Maj, 11:06, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
    > Właśnie przeczytałem (po zalogowaniu):

    ..

    A gdzie dokładnie się to pojawiło? Jakie masz konto? Bo u mnie nic nie
    ma...

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 3. Data: 2011-05-25 10:46:08
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > Właśnie przeczytałem (po zalogowaniu):

    ..

    A gdzie dokładnie się to pojawiło? Jakie masz konto? Bo u mnie nic nie
    Zaloguj sie, jest w poczcie. Ale kiszka, bo tylko jedno oszczędnościowe z
    jedna wypłatą na miesiąc.

    wiatrak

  • 4. Data: 2011-05-25 11:22:45
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 25 May 2011 12:46:08 +0200, "wiatrak" <w...@y...pl>
    wrote:

> [...]
    >---------------------------------------------------
    >Zaloguj sie, jest w poczcie. Ale kiszka, bo tylko jedno oszczędnościowe z

    kiszka nie kiszka, ale jak ktoś ma nieco mniej na innym rachunku (np.
    w EB), nie chce mu się bawić w GOL-e i inne Meritum-y, to co szkodzi
    przelać trochę do LB. Niech sobie poleży i 85 zł do końca roku
    przyniesie (policzyłem dla 18k).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2011-05-25 13:08:41
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On May 25, 12:46 pm, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> [...]
    przeczytałem (po zalogowaniu):
    > Zaloguj sie, jest w poczcie. Ale kiszka, bo tylko jedno oszczędnościowe z

    No właśnie jestem zalogowany i liczba nowych wiadomości w poczcie - 0
    (słownie - zero). I nie wiem czy ta promocja mnie też obejmie :-)

    Michał

  • 6. Data: 2011-05-30 12:45:58
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > w EB), nie chce mu się bawić w GOL-e i inne Meritum-y, to co szkodzi
    > przelać trochę do LB. Niech sobie poleży i 85 zł do końca roku

    No i założyłem 29-go i przelałem tam kasę. Dziś patrzę, a tam standard czyli
    4,05%, naliczone odsetki wg 4,05. Zadzwoniłem, zdziwienie ogólne , nie
    wiedzą czemu tak się stało. Poszła reklamacja, nie wiadomo jak długo bedą
    rozpatrywać.

    LUK AS? "Tak powinno być w każdym banku"

    wiatrak

  • 7. Data: 2011-05-30 14:01:44
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 30 May 2011 14:45:58 +0200, "wiatrak" <w...@y...pl>
    wrote:

> [...]
    >rozpatrywać.
    >
    >LUK AS? "Tak powinno być w każdym banku"

    U mnie OK, właśnie dzwoniłem.
    Ciekawostka: oprocentowanie będzie widoczne w szczegółach rachunku
    dopiero następnego dnia po jego założeniu.

  • 8. Data: 2011-05-30 14:13:49
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > U mnie OK, właśnie dzwoniłem.
    > Ciekawostka: oprocentowanie będzie widoczne w szczegółach rachunku
    > dopiero następnego dnia po jego założeniu.

    To skad wiesz że OK? U mnie wczoraj też nie było widać oprocentowania, a
    dziś pojawiło się 4,05 i naliczyło rzeczywiście odsetki wg. 4,05. Konsultant
    mówił , ze błąd jest oczywisty, ale nie potrafił powiedzieć jak długo potrwa
    rozpatrzenie reklamacji. Kij im w oko , przelaje do Opena na lokatę "na
    wyścigi" 5,47.

    wiatrak

  • 9. Data: 2011-05-30 15:30:26
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 30 May 2011 14:45:58 +0200, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > 4,05%, naliczone odsetki wg 4,05. Zadzwoniłem, zdziwienie ogólne , nie
    > wiedzą czemu tak się stało. Poszła reklamacja, nie wiadomo jak długo bedą

    Pewnie żadne pocieszenie, ale u mnie wszystko OK.

    AK

  • 10. Data: 2011-06-01 13:08:51
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Pewnie żadne pocieszenie, ale u mnie wszystko OK.

    Ponieważ regulamin mówi:

    "W przypadku zamknięcia w okresie Promocji Rachunku Oszczędzam z dzienną
    kapitalizacją odsetek zoprocentowaniem promocyjnym, o którym mowa w ust. 1 i
    ponownego otwarcia w okresie PromocjiRachunku Oszczędzam z dzienną
    kapitalizacją odsetek, Bank przyzna temu Rachunkowi Oszczędzamoprocentowanie
    promocyjne w wysokości 4,86% w skali roku,"

    - zamknąłem rachunek "promocyjny" (u mnie 4,05%) i założyłem nowy. Patrzę na
    drugi dzień, znów 4,05% :(.

    Dzwoniłem znów do nich. Przypadek jest podobno nietypowy. Problem zgłoszony
    do informatyków. Nie da się u mnie założyć na 4,86.%

    Nie da się i już. A regulamin mówi, ze mam prawo.

    "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"

    Gówniany bank.

    wiatrak