  • 21. Data: 2007-04-16 12:31:01
    Temat: Re: 4,5% w Citi
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> napisał(a):
    > Konto oszczędnościowe można założyć przez tel. Właśnie to zrobiłem ;-))
    >
    > Kurier będzie u mnie w środę, a konto zostanie uaktywnione jak papiery
    > wrócą do banku ;-))
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    F**K
    wlasnie konsultantka oddzwonila, ze przyjela dyspozycje, ktorej przyjac nie
    powinna i odeslala mnie do oddzialu!
    25 min. z nia rozmawialem, pytala mnie o wszystko o co tylko mogla i co
    bank juz od dawna o mnie wiedzial ;-(

    pozdr.
    RobertS

  • 22. Data: 2007-04-16 13:21:14
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

> [...]
    > powinna i odeslala mnie do oddzialu!
    > 25 min. z nia rozmawialem, pytala mnie o wszystko o co tylko mogla i co

    Hłe Hłe
    U mnie też konsultant na początku powiedział, że można telefonicznie po
    czym się okazało, że na razie to niemożliwe - only oddział. No mogłem to
    bardziej zaznaczyć jak pisałem, to byś nie miał złudzeń. Swoją drogą to
    jednak prawda, że infolinię chyba dużego zaufania to nie wzbudzają. Jaki
    to problem podać konsultantom przed rozpoczęciem zmiany
    najistotniejszych danych i warunków na temat nowej
    promocji/usługi/konta/karty?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 23. Data: 2007-04-16 15:08:34
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Citibank Handlowy oferuje najwyżej oprocentowane Konto Oszczędnościowe. Od
    > 16 kwietnia do 2 lipca oprocentowanie nowych środków na Koncie
    > Oszczędnościowym będzie wynosiło 4,5%.

    czyzby kredytow udzielono tyle ze na rynku zaczyna brakowac kasy i trzeba
    sciagac forse od ludzi? Co na to inne banki?

  • 24. Data: 2007-04-16 15:24:29
    Od: "efker" <e...@W...gazeta.pl>

    Z mojej strony mały ot,za który z góry przepraszam,ale jednak związany z Citi,
    wiec pozwoliłem sobie się podpiąć z małym pytaniem.
    Może mi ktoś wyjaśnic jak to jest z tymi bankomatami Euronetu.Jak mam
    na stronie Citi podaną ulicę,np. al. Solidarności 51 a pod tym: Filia nr 4,
    to co to oznacza,że bankomat stoi przy placówce jakiegoś innego banku?

    Dzięki,pozdrawiam
    efker

  • 25. Data: 2007-04-16 16:42:29
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

> [...]
    > to problem podać konsultantom przed rozpoczęciem zmiany
    > najistotniejszych danych i warunków na temat nowej

    Pierdziele taka promocje. Nie dosc ze tymczasowy ledwie 2 miesiace
    to jeszcze moga sie wycofac po 1 dniu z tej promocji a kliencie sie
    bujaj. To ja juz wole niobelkowane 3,8% w Getinie (jak wreszcie zaloza
    mi ten dostep) o ile to nie obelkowanie przy 14 lokotach 1kzl bedzie
    prawdziwe

  • 26. Data: 2007-04-16 17:08:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
> [...]
    > bujaj. To ja juz wole niobelkowane 3,8% w Getinie (jak wreszcie zaloza
    > mi ten dostep) o ile to nie obelkowanie przy 14 lokotach 1kzl bedzie

    A za tydzien Getin zmniejszy oprocentowanie na 3,5% i tez bedzie
    "kliencie bujaj sie".

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 27. Data: 2007-04-16 17:35:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message

    > No być może w tym przypadku też tak będzie, podejżewam, że raczej na
    > pewno. Dzisiaj mi citiphone powiedział, że na tę chwilę tylko oddział a
    > oddział powiedział, że na tę chwilę to-se-ne-da.

    AFAIK bedzie :). Osoby, ktore maja inne konto beda mogly otworzyc rachunek
    za pomoca Citiphone. Bedzie tez mozna sie umowic z agentem w dowolnym
    miejscu, tak jak w przypadku CitiOne Direct :).

    MK

  • 28. Data: 2007-04-16 17:56:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > za pomoca Citiphone. Bedzie tez mozna sie umowic z agentem w dowolnym
    > miejscu, tak jak w przypadku CitiOne Direct :).

    kiedy? jak sie skonczy promocja? ;-(
    teraz nie ma mozliwosci zalozenia tego konta przez Citiphone...TYLKO w
    placowce

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 29. Data: 2007-04-16 17:57:47
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    MK napisał(a):
> [...]
    > za pomoca Citiphone. Bedzie tez mozna sie umowic z agentem w dowolnym
    > miejscu, tak jak w przypadku CitiOne Direct :).

    Udam sie jutro do odzialu i zobaczymy, ciekawe co w lipcu bedzie.

  • 30. Data: 2007-04-16 17:58:34
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    > A za tydzien Getin zmniejszy oprocentowanie na 3,5% i tez bedzie
    > "kliencie bujaj sie".

    Zycie chloszcze w getinie bardziej by bolalo minimalna kwota 5 tys bo
    wtedy belka po glowie. Przy okazji ktos juz testowal ten brak belki w
    getinie ?