eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych › Re: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku
    transakcji bezgotówkowych
    Date: Sat, 21 May 2016 18:41:17 +0200

    "jakdorobic.com" 3...@g...co

    : T-Mobile Usługi Bankowe Alior Banku postanowił pokonkurować z Citi
    : o miano najlepszego programu rekomendacyjnego. Za wyrobienie karty
    : kredytowej (przy dość liberalnych zasadach dochodowych) oraz dokonaniu
    : 7 dowolnych transakcji można zgarnąć 300 zł. Jeśli do 30 czerwca
    : skorzystacie z promocji to dodatkowo bank dorzuca zwolnienie
    : z opłaty za kartę.

    Pozdrawiam, http://jakdorobic.com

    Pozdrawia, pozdrawia... Mógłby dodawać, że ja dorzucam coś od siebie. :)

    [coś bym mu odpalił za naganianie mi klientów]

    Oto mój KOD [a co mi tam -- też wstąię!!] polechający:

    Jakoś strona WWW TeMobilna dęba staje...

    [niech widzą prawnicy -- jak wqrwiać!!! niech uczą się patałachy!!!
    miaUczą i miaUczą... myślą, że ja za nich będę wqrwiał samego siebie!?!
    co za bezczelność!!! niczego nie potrafią sami uczynić?! jak dzieci!!
    wiadomo -- trzeba tak pohuśtać klientem, aby wszystkich dookoła siebie
    zaczepiaU, aby atakowaU każdego, aby zachowywaU się agresywnie -- to
    niby prawnicy wiedzą... ale pomimo posiadania tej teoretycznej wiedzy
    praktycznie nie potrafią osiągnąć swego/pożądanego celu... a tyle jest
    możliwości obecnie -- wystarczy w Googlach wstukać: 'do celu' i już!!!
    a im się nie chce?! leniuszki, jak mówi Pawłowicz... no, ale ona była
    biegła -- kiedyś biegała ostro... prawnicy wiedzą, że trzeba tak podrażnić
    klienta, aby ten klient (który nie daU łapówki) był postrzegany przez
    pospólstwo jako: chuligan, awanturnik, cham, prostak, może nawet pijaczek...
    a pomimo tego, że wiedzą, co mają osiągnąć -- nie potrafią... a ja
    wqrwiać -- potrafię! no, ale ja to czynię od stuleci...]

    Trzeba chwilę zaczekać... Jakieś trudności techniczne...

    [hm... a jednak nie potrafię?... gdzieś czytałem, że potrzeba cierpliwości...]

    Chyba KOD podam innym razem...

    [nie takie to proste... nie umiem wqrwiać?... jak ja sobie teraz
    poradzę w życiu tak zwanym?... nie poddam się!!! będę kręcił tymi
    kółkami TeMobilnymi aż do skutku!!!]

    Zaraz będę miaU!

    [trzeba podać, który urząd skarbowy...
    a strony WWW urzędów śpią snem sprawiedliwego...]

    Jeszcze chwila...

    [jaki wstyd -- nie wiem nawet tego, do którego US należę...]

    Zaraz będę miaU...

    [miaUa być wojna? więc strzelam -- Pierwszy US... później zapewne można
    to naprawić w razie wpadki... mogę zadzwonić do księgowej, ale Monster
    z guana :) restartuje się... czas nagli... sesja gaśnie... mogę dzwonić
    z tabletu -- ten rozpada się jednak... ależ komplikacje... zaczynam
    rozumieć sędziów -- im zapewne też piętrzą się problemy...]

    Jeszcze chwileczkę... Proszę o cierpliwość -- jesteście tak
    niecierpliwi?! Jak tak można... Jak dzieci... No -- nie
    obrażajcie się...

    [zaraz wyjdę z siebie, ale... dokąd mam wtedy iść?...
    jeszcze zabłądzę... GPS niby mam, ale jak zepsuje się?...]

    Już, już... Chwila...

    [księgowa na linii... Pierwszy... dobrze, że Księgowa nie
    zadaje pytań... różańce odmawiałem, aby nie pytała...]

    Już, zaraz... Ode mnie 5 dych...

    [po odpodatkowaniu to mniej niż połowa...
    bardzo dużo daję!!! aż 5 dych!!!
    ależ rozrzutność!!!]

    A od banku -- to, co od banku...
    [co za dziadostwo -- tylko 3 stówy...]

    Już za chwilę...
    [wcale to nie jest proste!!! jak wqrwiać?...
    chylę powoli czoła przed sędziami...]

    Za moment...

    [JEST!!! EUREKA!!!!]

    http://rekomendacja.t-mobilebankowe.pl/rekomendacja/
    ?partnerID=36&applicationID=83739_5150_PLN_1_X&userI
    D=83739

    Powyżej link rekomendacyjny...

    [nie mogę pokazać po sobie, że miaUem już tego dosyć, się że zdenerowawałem...
    wolałbym już chyba tych 3 stów nie dostać... i reszty z mej stówy... niż to
    wszystko przeżywać... albo i przeżuwać -- bo żuję gumę i nie wiem, co jest
    ważniejsze -- żucie czy życie... innym razem to sprawdzę, albo i zweryfikuję...]

    Tak więc serdecznie zachęcam do skorzystania z oferty.
    Wprawdzie niewiele dodaję do tego, co hojną ręką daje
    bank, ale sami rozmiecie, że nie mogę dać zbyt wiele,
    aby nie zdenerwować innych polecających...

    [mam już dosyć tego stresu!! -- idę się nachlać gorzały...
    a... zapomniałem -- ja nie piję alkoholu...]

    Dziękuję serdecznie za uwagę.

    [ha... a sesja tymczasem zgasła... a ja nie piję, nie palę...]

    Jakby ktoś chciał linki polecające inne usługi TEMobilne -- służę uprzejmie...

    [nie mam już sił... przydałby się psychiatra... taki stres...
    a.. zapomniałem -- psychiatrzy kosztują a ja nie mam szmalu...
    nie mam, bo dopiero chcę zarobić... jestem w kropce -- a tyle
    ich postawiłem... aby żyć -- trzeba przeżywać i przeżuwać stresy,
    a te stresy chyba można przeżUYwać tylko razem/wspólnie
    z psychiatrami -- chyba takie jest prawo...]

    Nie chcę po prostu śmiecić linkami.

    [odpocznę, poszukam tych innych linków...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_

    Postscriptum: Jeśli dam od siebie -- to dopiero z tego, co sam dostanę dzięki
    temu, komu dam. I nie więcej niż połowę... [zawsze można mówić,
    że połowę grosza... od tego jest prawo -- by bronić!!!]