  • 51. Data: 2012-10-16 14:57:21
    Temat: Re: 200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu wtorek, 16 października 2012 14:50:30 UTC+2 użytkownik Luk napisał:

    > Trzeba w Żabce wypełnić formularz i aktywować kartę KIK, żeby bez problemy "opłacać
    rachunki"? Czy też można np. jednorazowo bez KIK "opłacić rachunek"?

    Nawet do jednej płatności musisz mieć KIK. Niekoniecznie trzeba wypełniać formularz.
    Sprzedawca może wpisać twoje dane osobowe do systemu od ręki, o ile oczywiście zechce
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 52. Data: 2012-10-16 15:02:28
    Od: Luk <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 października 2012 14:57:21 UTC+2 użytkownik quiris napisał:

> [...]
    formularz. Sprzedawca może wpisać twoje dane osobowe do systemu od ręki, o ile

    Zaryzykuję wycieczkę do żabki i sprawdzę jak to zadziała :)

  • 53. Data: 2012-10-16 15:49:10
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    jest odp na reklamację:

    Szanowny Panie,

    dziękuję za udział w promocji ?Internetowe Konto Direct z premią 200 zł na
    Groupon.pl?.

    Otwierając konto w oddziale nie ma konieczności podawania pracownikowi ING
    kodu Groupon, jednakże warunkiem koniecznym jest wcześniejsze potwierdzenie
    udziału
    w promocji poprzez wypełnienie formularza na stronie:
    https://e.ingbank.pl/konto-z-premia.

    Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia uzna Pan za wystarczające.

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7591 (20121016) __________

    Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 54. Data: 2012-10-19 14:08:22
    Od: ax12 <a...@g...com>

    Dostałem identyczną tylko gówno z niej wynika. Formularz nie pozwala na dokończenie
    rejestracji.

  • 55. Data: 2012-10-19 14:38:48
    Od: luc <b...@g...net>

    Ktoś dostał już może kartę do tego konta?

    pzdrwm
    luc

  • 56. Data: 2012-10-19 14:42:42
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2012 14:38:49 UTC+2 użytkownik luc napisał:
    > Ktoś dostał już może kartę do tego konta?

    Tak. Planuję się w październiku uwinąć z obrotem.

  • 57. Data: 2012-10-19 16:16:33
    Od: assembea <a...@i...pl>

    A ja czekam na kartę, mimo, że proces wypełniania formularza przeszedł bez zakłóceń,
    bo nie miałem w ING konta. Konto aktywowałem tydzień temu i wciąż czekam na kartę (ma
    przyjść do dwóch tygodni).

    Ale, ale... kilka dni po założeniu konta dzwonił jakiś majketingowiec ING. Szczeniak,
    nie bardzo można było zrozumieć, po co dzwoni (może wyczaić, czy ma do czynienia z
    jeleniem, czy też z łowcą wiśni?), po przydługiej dyskusji na temat wad kart
    zbliżeniowych zakończyliśmy rozmowę.

  • 58. Data: 2012-10-22 11:08:35
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    Ktoś dostał już może kartę do tego konta?

    Ja już mam kartę i robię obrót, na razie ok. 300zł. Mam nadzieję w
    paźdzerniku zrobić.

    JR

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7611 (20121021) __________

    Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 59. Data: 2012-10-22 15:02:19
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Fri, 19 Oct 2012 14:08:22 +0200, ax12 <a...@g...com> wrote:

    > Dostałem identyczną tylko gówno z niej wynika. Formularz nie pozwala na
    > dokończenie rejestracji.

    Byłem w tej samej sytuacji. Nie da się dokończyć formularza na stronie,
    reklamacja na to złożona i dostałem odpowiedź, że mam wypełnić formularz
    przez stronę. Wkurzony dzwonię do ING na numer od reklamacji i tym razem
    nawet na kogoś normalnego trafiłem. Efekt rozmowy:
    1. Wystarczy wypełnić pierwszą stronę formularza, tą gdzie się podaje
    numer groupona.
    2. Kolejne strony to wniosek o otwarcie rachunku i pracownik banku
    przyznał, że ten wniosek nie działa w specyficznych przypadkach, ale na
    potrzeby groupona wystarczy punkt 1 oraz otwarcie rachunku w placówce.
    3. Pracownik banku zgodził się ze mną, że odpowiedź na reklamację była
    niejasna i myląca.
    4. Na koniec usłyszałem coś co mnie trochę zmartwiło. Usłyszałem, że
    pierwszy warunek premii spełniłem (formularz) ale gdybym przypadkiem nie
    dostał premii to mam złożyć kolejną reklamację. Czyżby już teraz
    zakładali, że pewnie będą błędy przy naliczaniu premii?

    Matt

  • 60. Data: 2012-10-23 20:36:02
    Od: mmk <m...@g...com>

    Matt, przepraszam, że poprzez ten wątek, ale to najświeższy, w którym piszesz, a
    poszukuję kontaktu z Tobą w sprawie Twojej szawgierki, o której pisałeś swego czasu w
    wątku: https://groups.google.com/forum/?fromgroups=#!starre
    d/pl.biznes.banki/-4p2WGho3bg

    Jeżeli możesz, to odezwij się do mnie mailowo na adres: m...@g...com, albo w
    tamtym wątku napisz, czy szwagierce ostatecznie oddano całą kwotę, czy jednak z
    potrąceniem 150 Euro?

    Przepraszam wszystkich za ten off-topic.