  • Data: 2004-05-12 22:41:06
    Temat: Re: 2 pytania dot. Multibanku
    Od: "omfumu" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Obywatel107" <obywatel107@/gazeta/.pl> napisał w wiadomości
    news:c7t0is$esi$1@inews.gazeta.pl...
    > W Multi deklaruje sie miesiaczna kwote wplywu na konto. Jesli wplynie
    mniej
    > niz deklarowales oczywiscie ze cie nie wywala z banku jako klienta ktory
    nie
    > spelnil jakichs warunkow. Jest im to potrzebne, jesli kiedys tam bedziesz

    W moim wypadku przyszło upomnienie za które zapłaciłem im prowizję. W
    gruncie rzeczy zaprosili mnie do opuszczenia grona posiadaczy Multikonta.
    Mając 10k linii kredytowej, samych odsetek im płaconych przynosiłem więcej
    niż uzyskaliby z odsetek z moich regularnych zadeklarowanych wpływów
    użyczonych innym osobom na procent. Zapytałem się czy na serio mnie
    upominają, usłyszałem że tak. Natychmiast zamknąłem i konto i linię.
    Panienka była zdziwiona. Zamknięcie trwało ponad miesiąc, dzięki
    profesjonalnej i miłej obsłudze połączonej z niekłamaną fachowością.
    Oczywiście z powodu przedłużenia procedur zamykania wytworzył się debet na
    koncie, który w imię długomiesięcznej przyjaźni pokryłem z radością. Z
    niekłamaną satysfakcją odnotowałem, że dla jednej z konsultantek znak minus
    nie miał istotniejszego znaczenia matematycznego, więc w aneksie zamiast
    wyzerować mi linię, de facto powiększyła ją do 20k. Czymże to jednak jest
    wobec faktu rozliczenia kasy dnia o godzinie 1857 (zamiast 1900) co
    skutkowało okrzyczeniem klienta, że śmie o 1858 przynosić jakiekolwiek
    pieniądze oraz udzieleniem trwającego 15 minut wykładu monograficznego pt.
    życie prywatne a spóźnieni klienci Multi. Jeżeli dodam, że pod moim
    nazwiskiem I peselem figuruje sześć kont (a zakładałem dwa) i dodam, że
    otwieranie konta było równie radosne co jego zamykanie (doskonałe
    przeszkolenie konsultantów), to już chyba nie powinienem zdziwić.

    Wiem, że brzmię jak ufoludek. Ale tak było w moim wypadku. Wnukom swoim
    opowiadać będę, a żeby nie zapomnieć od czasu do czasu, gdy pytacie się o
    Multi na liście, odświeżam, żeby pamięć nie zawiodła. Tych którzy znają tą
    historię przepraszam, że się powtarzam.

    Jestem szczęśliwy, że tam już nie jestem. Komuna, to jeszcze mało. To jest
    taka zabita młotkiem komuna na zadupiu połączona z mentalnością pt. będzie
    Leppiej.

    Szczerze odradzam

    omfumu

    któremu robi się brrrrrrrrrrrre