  • 11. Data: 2004-04-04 13:36:24
    Temat: Re: 10 tys. kart kredytowych w mBanku
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 4 Apr 2004 11:36:52 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >No to o nim caly czas pisze ;) PBG zostal wlaczony do grupy Pekao SA.

    akurat OE znałem z bliska :-)

    >Wedlug definicji (plynnej) nie. Bank wirtualny to zdematerializowana
    >instytucje finansowa, ktore nie posiada sieci placowek naziemnych, a
    >internet jest glownym kanalem dystrybucji.

    no, tak też było w przypadku OE.

    >Na konto w OBE Pekao mozna bylo kase wplacic w placowce tego banku itp. itd.

    no, a do mBanku - w mKiosku

    >To, ze to byl osobny rodzaj rachunku w ramach Pekao - nie oznacza, ze to byl
    >pierwszy bank wirtualny!

    ale i mBank to nie bank, a marka (BTW: użycie nazwy Bank w obrocie
    gospodarczym jest zastrzeżone dla pewnego rodzaju podmiotów, więc OE
    był tak samo "bankiem" jak mBank).

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2004-04-04 14:27:20
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    napisał w wiadomości news:c4oub4$n6j$1@news.onet.pl...

    > Konto Inteligo - jest prowadzone przez IFS ale operacje wykonywane sa
    przez
    > marmurek, VBd to "wydzial" WB Polska SA.
    > Forma prawna nie jest wazna, wazne jest jak to dziala.

    Ehemm, Amra ty takie rzeczy?
    FORMA PRAWNA w jakiej dziala cos co zwie sie BANKIEM nie jest wazna?
    Juz calkiem tym marketigiem przesiakles.

    Wazne jest, aby to co sie mowi nie bylo sprzeczne z prawda.
    IMHO ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2004-04-04 14:30:40
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c4p604$7m3$...@i...gazeta.pl,
    Slawek Kos <s...@p...com>:

    > Juz calkiem tym marketigiem przesiakles.
    >
    > Wazne jest, aby to co sie mowi nie bylo sprzeczne z prawda.

    Zwlaszcza w marketingu ;)

    --
    Robert

  • 14. Data: 2004-04-04 17:47:13
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c4p66m$tsk$1@opal.icpnet.pl...
    > c4p604$7m3$...@i...gazeta.pl,

    > Zwlaszcza w marketingu ;)

    oszywissscie
    ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 15. Data: 2004-04-05 07:04:08
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Już ponad 10 tys. Klientów mBanku - pierwszego wirtualnego banku w Polsce,
    > wybrało jedną ze Złotych Rybek - kart kredytowych, które zostały wyróżnione
    > w ostatni rankingu Rzeczpospolitej.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,4789

    "Karty kredytowe zostały wprowadzone do oferty mBanku w maju 2003r. W chwili
    obecnej posiada je ponad 6% Klientów mBanku..."

    Ja dla mnie to jest TOTALNA porażka ! 10tys. KK na ~500tys klientow ! Jesli
    dodamy do tego multi ~12tys. KK, to wychodzi ze caly detal BRE ma ok. 22-24tys.
    KK. Żałosne. Np. taki rajfi ma ponad 60tys. KK. Nie mowiac juz o pkobp....

    Tak wiec ja nie widze tutaj powodu do chwalenia sie takimi informacjami. To
    wskazuje raczej ze cos tam niekoniecznie dziala poprawnie (siec sprzedazy?;
    skoring ?), skoro wyniki sa takie kiepskie.

    --
    Witek

  • 16. Data: 2004-04-05 07:47:36
    Od: "Dave " <d...@g...pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> napisał(a):

> [...]
    > wskazuje raczej ze cos tam niekoniecznie dziala poprawnie (siec sprzedazy?;
    > skoring ?), skoro wyniki sa takie kiepskie.

    mam dokladnie takie same zdanie. To po prostu klapa. Zwazywszy na to ze
    zapewne wiekszosc z tych kart to "karty dla ubogich" ktorzy biora VE KK a w
    zadnym normalnym banku kredytowki by nie dostali... Ale czemu sie
    dziwic ? "Normalna" KK VC mbanku nie stanowi zadnej specjalnej konkurencji bo
    sa atrakcyjniejsze stale oferty nie mowiac o rozmaitych akcjach i promocjach.

    D.

  • 17. Data: 2004-04-05 08:01:57
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Dave " <d...@g...pl> napisał:
> [...]
    > sa atrakcyjniejsze stale oferty nie mowiac o rozmaitych akcjach i promocjach.

    Ale ja tak nie uważam. Nie podali ile maja VC, a ile VE, wiec nie spekuluj :)
    Wydaje mi sie ze wlasnie VE jest żałośnie malo - znajac ich wymagania
    skoringowe. Po drugie uważam, że KK jako produkt jest b.dobry, tylko sprzedaz
    leży.
    Zobaczymy.... może jak pojawi sie VC+Era to cos sie ruszy ;)

  • 18. Data: 2004-04-05 08:24:04
    Od: "Dave " <d...@g...pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> napisał(a):

    > Ale ja tak nie uważam.

    no coz zgadzamy sie wiec w jednym - ze to jest klapa.

> [...]
    > Wydaje mi sie ze wlasnie VE jest żałośnie malo - znajac ich wymagania
    > skoringowe. Po drugie uważam, że KK jako produkt jest b.dobry, tylko

    a ja uwazam ze produkt jest slabiutki. Gdyby byl lepszy to sprzedaz by nie
    lezala. Np. ja chetnie bym wyrobil sobie 2 KK VC dla siebie i dodatkowa - ale
    dlaczego mam za to placic 116zl skoro w innych bankach jest taniej ?

    D.

  • 19. Data: 2004-04-05 08:55:20
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > dlaczego mam za to placic 116zl skoro w innych bankach jest taniej ?

    To co sie dobrze sprzedaje niekoniecznie jest dobre.... ;)
    Ps. nie wiem jak w mB, ale w multi do mnie ciagle wydzwaniali i proponowali
    k.dod. za free.

  • 20. Data: 2004-04-05 09:15:23
    Od: "Dave " <d...@g...pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> napisał(a):

    > To co sie dobrze sprzedaje niekoniecznie jest dobre.... ;)
    > Ps. nie wiem jak w mB, ale w multi do mnie ciagle wydzwaniali i proponowali
    > k.dod. za free.

    Czyli widzisz ze zadzialal i marketing i oferta specjalna. A w mbanku ani
    jednego ani drugiego. Juz na samym starcie piwrwszy raz w zyciu widzialem
    promocje kart kredytowych polegajaca na kasowaniu pelnej oplaty za karty i
    jakimis tam znizkowymi procentami z ktorych i tak wiekszosc nie korzysta. A
    jesli ktos juz korzysta z kredytu to z ciekawosci zapytam - po co komus VE
    kredytowa skoro moze kredyt miec taniej za pomoca limitu zadluzenia i
    bezplatnej VE debetowej ?

    D.