    From: "Piotr K." <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Raty 0% w Mega avans
    Date: Thu, 20 Jan 2005 09:15:16 +0100

    W Mega Avans w Poznaniu jest informacja: Raty 0%, 0% Prowizji, 0%Wpłaty.
    Kredyt można wziąć nawet na 30 miesięcy.
    Czy taka informacja jest rzetelna? bo jak się dowiedziałem, przy próbie
    wzięcia takiego kredytu na zakup AGD (wartość ok. 3500PLN), kredyt taki musi
    być ubezpieczony. Ubezpieczenie wynosi 0,8% od wartości do każdej raty! Co
    daje ok. 28PLNx30=840PLN!
    Coś słyszałem, że przy kredytach konsumenckich trzeba podawać rzeczywiste
    oprocentowanie, ale może takie "ubezpieczenie" to jest forma obejścia tego
    przepisu, czy tak?

    Piotr K.