  • Data: 2005-04-10 09:33:54
    Temat: Ranking w Komputer Swiat
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w ostatnim numerze ocenili konta z dostępem internetowym i jak zwykle
    mozna na ten temat podyskutować :-)
    Dla mnie największą ciekawostką jest to, że kilka kont z dostępem
    internetowym ocenili gorzej niż citi - po prostu bezpieczenstwo nie
    bylo najwazniejsza przeslanka, chociaz trzeba przyznac ze nadali mu
    wage 20%.
    Wyniki są następujące
    1. VW Bank direct
    2. Lukas e-konto
    3. Multi ja
    4. BPH sezam srebrny
    5. ING standard
    6. Nordea
    7. mBank eKonto
    8. PKOBP Inteligo
    9. InvestBank efekt
    10. Millennium millekonto
    11. Fortis e-Pakiet
    12. BZWBK konto 24
    13. PKOBP Superkonto
    14. DB PBC
    15. BGZ integrum plan1
    16. Citibank citikonto
    17. Kredyt Bank ekstrakonto profit
    18. Pekao SA Eurokonto std.
    19. Raiffeisen Bank konto standard

    Jak zwykle szczegóły oceny np. dobrane konto decydują o wyniku
    - wg mnie np zapomnieli Foritsowi dodac punkcik w bezpieczenstwie
    logowania za certyfikat wczytany do przegladarki
    a ocena 1 punkt zamiast 6 za to ze przelewy na byle kogo nie sa
    mozliwe to kwestia podejscia do bezpieczenstwa - co szkodzi zapamietac
    dane odbiorcy, potem mozna je wywalic :-)

    A Raiffeisen do konta lokacyjnego, tylko na podglad operacji jest i
    wygodny i darmowy
    Duuuzo jeszcze mozna zglaszac uwag :-)
    *** blad ***