  • Data: 2005-04-11 07:06:46
    Temat: Re: Ranking w Komputer Swiat
    Od: PshemeK <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    blad napisał(a):
    > w ostatnim numerze ocenili konta z dostępem internetowym i jak zwykle
    > mozna na ten temat podyskutować :-)
    > Dla mnie największą ciekawostką jest to, że kilka kont z dostępem
    > internetowym ocenili gorzej niż citi - po prostu bezpieczenstwo nie bylo
    > najwazniejsza przeslanka, chociaz trzeba przyznac ze nadali mu wage 20%.
    > Wyniki są następujące

    [...]

    > Jak zwykle szczegóły oceny np. dobrane konto decydują o wyniku
    > - wg mnie np zapomnieli Foritsowi dodac punkcik w bezpieczenstwie
    > logowania za certyfikat wczytany do przegladarki
    > a ocena 1 punkt zamiast 6 za to ze przelewy na byle kogo nie sa mozliwe
    > to kwestia podejscia do bezpieczenstwa - co szkodzi zapamietac dane
    > odbiorcy, potem mozna je wywalic :-)
    >
    > A Raiffeisen do konta lokacyjnego, tylko na podglad operacji jest i
    > wygodny i darmowy
    > Duuuzo jeszcze mozna zglaszac uwag :-)

    Za parę tygodni Chip, PCGames (?) lub inne czasopismo będące w temacie
    zrobi ranking, z którym na 1 miejscu będzie ING. A potem jeszcze inne,
    np newsweek zrobi taki, w którym zwycięży PKOBP. Jedyna różnica między
    tymi rankingami będzie taka, że w przypadku 1. sponsorem rankingu był VW
    Bank, w drugim ING, a w trzecim PKO.
    Sory, ale pod względem rankingów to ja mediom nie ufam...

    A poza tym jak taki Komputer Świat to ocenił ? Przecież nie pozakładali
    RORów w każdym z banków. A czytając opisy systemów na stronach www
    poszczególnych banków to można ułożyć ranking, w którym wszyscy by mieli
    1. miejsce :)

    Pozdrawiam

    PshemeK