    From: "Wirtuozz" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Raiffeisen - odmowa przeniesienia KK?
    Date: Sat, 23 Sep 2006 16:09:25 +0200

    Kilka dni temu złożyłem w Raiffeisen Banku wniosek o wydanie karty na
    podstawie wyciągu z poprzedniej KK.
    Musiałem wypełnić taki sam szczegółowy wniosek jak klient, który chce
    otrzymać kartę bez przenoszenia poprzedniej (tzn. dane pracodawcy, poziom
    zarobków, posiadany samochoód, stosunek do służby wojskowej itp.), ale nie
    musiałem przynosić zaświadczenia od pracodawcy.
    Czy przedstawiając wyciąg z poprzedniej karty (regularnie spłacana kwota
    powyżej minimalnej, ale nie całkość zadłużenia) ktoś z Was w praktyce
    spotkał się z odmową ze strony Raiffeisen Banku?
    Czy inne banki przy przenoszeniu KK też chcą podania takich danych jak
    Rajfi?
    Podzielcie się swoimi doświadczeniami.