  • Data: 2002-05-15 18:39:06
    Temat: Raiffeisen chce mi zamknąc konto ;-)
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś się kiedyś pytał czy banki zamykają konta przy braku obrotów.
    A zatem coś takiego dostałem od Raiffeisena
    " Szanowny panie, otrzymałam informację, że w ciągu ostatnich 2 miesięcy
    nie dokonał Pan żadnej operacji na swoim koncie lokacyjnym. Oznacza to,
    że nie wykorzystuje pan wszystkich możliwości jakie daje ten produkt."
    (...)

    Jeżeli w cigu 45 dni od otrzymania tego pisma, nie będzie obrotów na tym
    kontcie, przy jednoczesnym utrzymywaniu się salda zerowego Raiifeisen
    Bank wypowie umowę konta na podst pkt [bla bla] regulaminu konta.

    "

    NB są nieściśli - na koncie jest 1.01 PLN

    KJ

    --
    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.